Citeren13.07.20060 likes
Heb hem gevonden !! het toverstafje voor geluk!
Dus mijn dag kan niet meer stuk.
.
Dus mijn dag kan niet meer stuk.
.
Advertise here!! |
Citeren13.07.20060 likes Heb hem gevonden !! het toverstafje voor geluk!
Dus mijn dag kan niet meer stuk. . |
Citeren13.07.20060 likes Stuur je hem effe door naar mij Frank???
Thx kusssssssss Suus! |
Citeren13.07.20060 likes hahahah suus, zeker weten
. |
Citeren13.07.20060 likes heei nieuwsgierig, ja self gemaakt! je heb hem tog niet egt aan je wc deur gehangen he?! haahahah
suus gewoon blijven doorsoeken he, ooit vind je je eigen toversti\okie wel! kussie kirsten! |
Citeren13.07.20060 likes de mooie dingen in t leven gebeuren wanneer je t nou nét niet verwacht....
xxxxx+x+xxxxxxxxxxx+x ![]() |
Advertise here!! |
Citeren14.07.20060 likes speciaal voor mijn lieve jetje:
Oh ik droom ervan Om een leven lang M'n liefde aan m'n liefde te bewijzen Naar de top of door 't dal Het maakt niet uit Waar of je bent Je niemand om je heen herkent Ik ben bij je Ieder ogenblik De engel van je hart ben ik Oh je hoort bij mij En ik bij jou Er is niemand die dat nu nog kan ontkennen In 't licht of door de nacht Het maakt niet uit waar of ik ben Ik niemand om me heen herken Jij bent altijd zo dichtbij De engel van m'n hart ben jij xxxxx+x+xxxxxxxxxxx+x ![]() |
Citeren14.07.20060 likes Thnx Timmy, lief hoor
Volgens mij is t ook een liedje of niet? Vandaag weer een nieuw gedichtje?????????? ![]() ![]() xxxxxxxxx+x+xxxxxxx+x |
Citeren15.07.20060 likes hoi moepie,
ja was een liedje van marco borsato ... Hier een mooie tekst waar ik altijd kippenvel van krijg, ik hoop jij ook lievertje Zeg me dat het niet zo is Zeg me dat het niet zo is Zeg me dat het niet waar is Zeg me dat het niet zo is Zeg me dat het niet zo is Zeg me dat het niet waar is Ga je mee vanavond Naar ons lievelings restaurant Een tafel voor twee Ik heb gebeld Ze weten ervan En we drinken Totdat de zon op komt En we vergeten De oneerlijkheid van het lot Zeg me dat het niet zo is Zeg me dat het niet zo is Zeg me dat het niet waar is Zeg me dat het niet zo is Zeg me dat het niet zo is Zeg me dat het niet waar is Kom we gaan Trek je jas aan Anders word het te laat Kom eens hier, ik houd je vast, ik laat je nooit meer gaan En ik vertel je een grap die je laat huilen van de lach En we vergeten de blikken van de mensen in de stad We doen net alsof het niet zo is Alsof het niet zo is Alsof het niet waar is We doen net alsof ze gewoon verder leefd Alsof ze gewoon verder leefd Zelfs als het niet zo is xxxxxxxxxxxxxxxx+xxxx+xx+XX ![]() |
Citeren15.07.20060 likes De liefste op aarde... dat ben jij......
(ps. ben inmiddels wel uit die koffer gestapt he.... werd me te warm ....) ![]() x+x+x+x++xxxxxxxxxxxxxxx+x+x++x+x xx (extra's voor vanaaf hahahaha) |
Citeren15.07.20060 likes de mooiste dingen die je ziet
die zie je met je ogen dicht... ze blijven bij je bovendien je hebt ze met je hart gezien... . Groeten Kirsten Frank11 . |