Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

mooie aantrekkelijke meisjes vrouwen

Advertise here!!

Citeren09.04.20070 likes
iemand..ik vind je een kapson....en een verveel persoon...zo het is er uit!!!....denk dat voor jou nog plaats is in een gekkehuis!!!!!!!!!!!! daar pas je vast tussen met je onzin
Citeren10.04.20070 likes
ben je zeker nog nooit in maastricht geweest, hahahahah
Citeren10.04.20070 likes
iemand......je moet ook verder zoeken dan in je eigen familie.
Citeren11.04.20070 likes
Vindje het gek dat je geen wijf kan krijgen, van al die bagger die uit jou mond komt wordt je al doodmoe...laat staan dat je als vrouwzijnde met iemand met zo'n hoog ego-gehalte enigzins het bed in zou willen...waarschijnlijk is het toch alleen maar wippen ontbeiten pleiten
echt diepzinnige gesprekken zul je niet kunnen voeren met jou persoontje

saffie
Citeren11.04.20070 likes
ten eerste is de benaming voor vrouw nog altijd vrouw en niet wijf,dat is bargoens,en dus voor het gewone voetvolk,en ben jij dus pro-lelijke grote en sterke oudere mannen ,oftewel jij wordt heet bij het zien van grotere,sterkere oudere mannen.
en diepzinnige gesprekken kan je met mij wel voeren
@danielle,
ik heb gevraagd of ik in het gekkenhuis,zoals jij dat noemt, kon worden opgenomen,maar daar hadden de artsen geen plaats,want ik dacht als die mooie aantrekkelijke vrouwen niet in de winkels of cafe.s of kantoren of fabrieken of ziekenhuizen te vinden zijn dan zullen zij wel te vinden zijn in het gekkenhuis,zoals jij dat noemt,te vinden zijn

Advertise here!!

Citeren11.04.20070 likes
Iemand....wat denk je....jou hoor ze hebben nog wel plekje voor je vrij in zandpoort....meld je even aan...want denk dat jij je daar best thuis zal gaan voelen!!!!!....en voor je dat ook voor me op scroll gooit...val niet voor mensen zo als jij en zeker niet op oud en lelijk....en kapson gevallen!!! dus iemand ja jij bent zeker nie me liefde !!!!....gedachte al iemand kotsbakkie voor me???
Citeren11.04.20070 likes
@danielle,
dat kan ik niet geloven en niet horen
Citeren11.04.20070 likes
het geloof....hmmm daar voor moet je naar de kerk gaan....en als je gehoor problemen hebt...zou ik naar een dokter gaan die verwijst je wel door...voor een gehoorapparaat!!!!
Citeren11.04.20070 likes
iemand..... Ik geef je groot gelijk hoor.
Je slaat de spijker op de kop, maar ik kan je een advies geven en dat is gewoon door gaan met zoeken.
Al denk ik dat het wel moeilijk zal worden want er was een hele mooie vrouw maar die is intussen getrouwd met een oudere man.............its me!!!!

.
Citeren11.04.20070 likes
Wat ruik ik toch steeds ?

Adverteer hier