Citeren21.07.20080 likes
kan er een lijst van de shiften van de moderators komen in het forum zou makkelijk zijn wanneer ik dan kan komen bij mijn schatjes.... van moderators....
alvast bedankt
alvast bedankt
Advertise here!! |
Citeren21.07.20080 likes kan er een lijst van de shiften van de moderators komen in het forum zou makkelijk zijn wanneer ik dan kan komen bij mijn schatjes.... van moderators....
alvast bedankt |
Citeren21.07.20080 likes mail [email=webmaster@kletsen.com]webmaster@kletsen.com [/email] ![]() mischien dat die jou een goed andwoord kan geven al vindt ik het zelf ver gezocht |
Citeren21.07.20080 likes Hoihoi,
Volgens mij zijn alle moderators "schatjes" en zou dus geen verschil mogen maken. Tevens worden roosters wel eens veranderd en ik zie dus ook geen enkele reden om het rooster op het forum te plaatsen. Groeten en we Kletsen.com, Denre Ps. er zijn dagelijks van 09:00 tot middernacht moderators aanwezig, behalve in het weekeinde, dan van 10:00 tot middernacht |
Citeren21.07.20080 likes ja denre maar het zou leuker zijn voor iedereen niet slecht bedoeld maar je hebt ook voorkeuren he
of niet soms je moet het niet zeggen hoor maar je begrijpt mij toch he..... |
Citeren05.09.20080 likes hallo dan
waarom is het noodzakelijk om te weten wanneer er een bepaalde moderator aanwezig is je zou ook een mail kunnen sturen wanneer die mod er misschien is maar ik heb ook bepaalde voorkeur maar om voor diegene weg te blijven vind ik wel erg laag gezocht. dus zou zeggen doe ze een mail sturen en misschien krijg je dan wel antwoord. |
Advertise here!! |
Citeren05.09.20080 likes Mij maakt het niet uit wie er modje is,ik kan met iedereen wel opschieten,dus geef mij ze maar allemaal hahahahaha dikke kussss en knuffffffffffff |
Citeren07.09.20080 likes pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff f |
Citeren07.09.20080 likes wat zit je te blazen joy |
Citeren09.09.20080 likes ik heb eigenlijk geen voorkeuren..... de meeste modjes zijn ook gewoon online als ze ff geen modje zijn ... dus je schiet er niet egt veel mee op xD |