Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

m,n lieve meid jij bent jou onschuwd kwijt

Advertise here!!

Citeren23.03.20080 likes
je onschuwd ben jij kwijt.het is is je ontnomen.jij bent nu geen maagd meer.het doet mij zeer.jou kindertijd hadden jou mooiste jaren moeten zijn.dit zo,n pijn.mij hart dat breekt.ik ben goed van streek.niks is erger dan dit.dit heb ik niet gewilt.niks wat mij verdriet stilt.de trannen vol ik branden.ik kan m,n trannen niet verbannen.ze rollen en rollen maar ik zag geen gevaar tot nu vanavond dan .jij vagina deed pijn jij zei gelijk papa mij daar au gedaan.jij bent pas vier jaar.zo iets verzinnen kan jij nog niet.het doet zo,n verdriet jij onschuwd kwijt jou jonge leventje verwoest.het had niet mogen gebeuren.hij had van jou af moeten blijven.maar ben blij dat ik het nu heb ontdekt jij had er ook nog jaren over kunnem zwijgen.leuk vind ik het apsoluut niet.dit heb jij niet verdiend.hopen dat er wat uit het onderzoek komt waar jij iets aan hebt .zodat het jou nog helpt.ik hou van jou dit doet zo,n pijn de pijn is niet te stelpen en ik kan jou niet verder helpen,ik heb gedaan wat ik kon.ik vind dit zo krom.hoe kon het gebeuren ik had het toch moeten aanvoelen.
Citeren23.03.20080 likes
sissy meisje van 4 jaar en geen maagd meer, dan moet ze nu wel in het ziekhuis liggen ??
want met 4 jaar scheurt alles !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maar ben wel misselijk nu
Citeren23.03.20080 likes
Ik snap niet dat je thuis zit met het kindje !

Ik had al bij de politie en de psycholoog gezeten !!!!
Ik had gezorgd dat die vent binnen 24 uur achter slot en grendel zou zitten !!!!!
.................voor heeeeeeeel lang !!!!

Gr.
Heliber !!!

Adverteer hier