Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

m,n kleine meid

Advertise here!!

Citeren28.02.20080 likes
m,n kleine meid.langzamerhand begin ik de grip op jou te verliezen.beetje bij beetje dwaal jij steeds meer bij mij weg.hoort de woorden niet meer die ik tegen je zegt.ik probeer alles te begrijpen maar het lukt mij niet.het doet mij verdriet.je heb al zoveel ellende doorstaan en dat voor jou korte bestaan.pijn in mij hart krijg ik er van.je heb moeten zien hoe mama werd gepakt tegen haar wil en hoe ze klapen kreeg.mamma zag jou trannen zachtjes over je wangen gelijden.nu ben jij ouder en gebeurd er met jou het een en ander.ze konden van jou ook niet af blijven.nu wilt jeugdzorg jou bij mama weg nemen pijn doet het mij.ik voel mij niet meer blij .huilen doe ik niet maar van binnen wel.van binnen huil ik elke dag.ik laat over dag niks blijken andere hoefen niks van mij verdriet te weten .over dag draag ik een masker die ik nooit meer af wilt zetten.want hoe kan ik mij zelf zijn en blijven .na alles wat jij en ik hebben moeten doorstaan.hoe kan ik dan mezelf no zijn.ik voel mij schuldig door wat ze jou hebben aangedaan.ik voel mij vies door wat ik zelf heb moeten doorstaan.in de spiegel kijken vraagt veel moeite van mij.en als ik dan wel kijk hoor ik een stem in mij hoofd jij waardeloze uitschoot.hoe kan jij er zo staan.en dan weet ik voormezelf ik heb een lange weg te gaan.sissy

Adverteer hier