Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

mijn schatje Petra

1

Advertise here!!

Citeren10.12.20060 likes
waarom??????? moet ze nu naar huis?

omdat ze werken moet morgen.

waarom zijn we nu niet bij elkaar???????

omdat ik nog veel moet regelen.

maar het mooie ervan is ;

heel vlug zijn we samen ,zelf werk daar vinden(waar ik nu al mee bezig mee ben)en dan bij mijn Peetje lekker gaan samenwonen tot de dood ons scheid ,dus lekker in Enschede ,dus verlaat ik Kerkrade .

maar ik heb daar wel 2 te gekke zoons (van Petra ,dus ook van mij hihi een beetje dus en schoondochters) erbij gekregen die ik echt te gek vind en ook al een kleindochter ,onze Tess waar ik echt gek op ben geworden .

en mijn eigen dochter Roxanne zal ik ook alles aan gaan doen om heel veel contact te blijven houden.zal zeker ook gebeuren ,word wel veel op en neer rijden,maar dat hoort er echt bij ,(anders ben ik het vaderschap echt niet waard vind ik )

dus mijn vriendenkring laat ik achter ,en ga een heel mooie toekomst tegenmoet .

Grote stap gaat het worden ,maar ik zie het positief en ga ervoor,en de echte vrienden/vriendinnen die zie ik dan wel in Enschede verschijnen als ze het dan ook echt zijn .

MUPKE deze liefde van jou heb ik nog nooit zo gehad ,en we gaan er lekker samen voor.

Petra ik hou van jou
Citeren10.12.20060 likes
Ben blij voor jullie!!!!
Citeren10.12.20060 likes
dit is toch superrrr
echt onwijs tof voor jullie luff yoe
Citeren10.12.20060 likes
vindt het zo gaaf voor jullie
Citeren10.12.20060 likes
pfffffffffff kom net thuis en weet ff niet wat ik zie echt super van je mijn moppie, ja samen gaan wy er echt wat moois van maken, lieverd vind dit echt super om te lezen gelijk is al mijn verdriet weg dat ik je nu moest achterlaten in kerkrade ,moppie ik hou echt heeeeeeeeeeeeeeeel veel van je voor altyd.

dikke kussssssssssss van jouw peetje

Advertise here!!

Citeren10.12.20060 likes
Wauw Ron, ik vind dit werkelijk heel erg mooi wat je voor Peetje geschreven hebt!!!!!

Ik hoop met heel mijn hartje dat jullie samen heel erg gelukkig zijn, en blijven uiteraard!!!!

En Ron, heel erg veel succes met het zoeken van een baan in Enschede, gaat je lukken hoor!

Jaco XXX
Citeren12.12.20060 likes
dus hoef ik in de toekomst nooit meer na kerkrade voor n lekker biertje????
Citeren12.12.20060 likes
Lieve Peet en Ron,

heel veel geluk gewenst

Bas
Citeren12.12.20060 likes
hahahaha Roger dat heb je goed gezien ,dan zijn jullie welkom in Enschede

En kletssok hartelijk bedankt namens Peet en Ron dat gaat zeer zeker lukken
Citeren12.12.20060 likes
Vrouwtje en bh,

Ik wens jullie heel veel geluk en een mooie toekomst tesamen.

baby44

1

Adverteer hier