Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

mijn meeloopdag

1

Advertise here!!

Citeren08.06.20060 likes
nou daar ging ik dan vanochtend om 10 voor 9 op me fiets opweg naar de school, ik ben de straat nog niet uit of ik kom erachter dat me band lek is, ik denk heerlijk een goed begin zeg..
hup snel teug naar huis en de fiets van me vader meegenomen,
ik voel me opeens wel een erg verwend iemand seg nu ik op die fiets van me vader zit, want zijn fiets heeft een behoorlijk groot slag in ze voorwiel en zijn zadel staat scheef, zodat ik genoodzaak elke keer naar voren glij... ok me vader fiets dan wel veel minder dan ik , amar ik voel me echt verwend met mijn fiets nu

nou eenmaal aangekomen loop ik naar binnen toe, daar wordt ik gelijk ontvangen en krijg ik een stikker mee met mijn naam erop en wordt ik dooverwezen naar een lokaal waar ik zijn moet

ik stap daar binnen en er zitten al aardig wat andere kinderen het is er doodstil en ze zitten naar een filmje over de natuur te kijken, vrijwel iedereen zit ergens apart, maar ik denk hup ga naast dat meisje daar zitten en begin vrolijk tegen haar te praten , wat ze blijkbaar niet erg prettig vind omdat je door de stilte heen alleen mijn stem hoort en al gauw zwij g ik dan ook maar en ga eens om me heen kijken wie er hier allemaal zitten, alle meeloopdagen voor de verschillende opleidingen moesten hier gaan zitten en uiteindelijk zitten er z'n 70 mensen waarvan maar 6 meiden( onderwie ik)

dan worden we in groepen verdeelt naar welke opleiding je gaat volgen, alle ander zouden een halve dag op school wat krijgen en halve dag naar buiten, behalve wij wij gaat tegen 10.15 weg op boutenbaikes en komen trug tegen half 4!

nou daar lopen we dan allemaal een beetje onwennig naar buiten toe, we zijn met een groep van 16 waar naast mij nog 3 meiden( vrijveel duz van de in totaal 6)
ik ga maar gelijk met wat anderen kletsen

dan moeten qwe allemaal een moutenbaik pakken en gaan we naar rheden naar het boezoekerscentrum van veluwzoom toe, daar verteld een man wat over de natuur hier en welke activiteiten hun regelen

nou weer op die moutenbaikes gaan we de veluwe op en stoppen we ergens op een grasveldje om wat te gaan eten en drinken en worden er kaarten uitgedeelt, we komen in gropejes van 3 en moeten daarmee zelf de coordinaten opzoeken die we hebben gekregen en daar heen fietsen en daarna nog naar een gezamelijke plek toe gaan

ik zit in een groepje met een jongen(mark) en meisje(marleen), en gaan we eens uitzoeken waar we heen moeten, nou ik kan echt geen kaart lezen ofsow duz mark lecht het mij ff uit!

dan gaan we weg, eerst loop ik nog behoorlijk te klunelen met de versnellingen maar al gauw gaat het goed en crossen we heerlijk tussen de hei en bossen door, als eerst zijn wij dan ook weer terug op de verzamel plaats, na even wachten komen de andere groepjes ook terug en fietsen we gezamlijk naar een soort huisje toe nog net aan de rand van het bos, het is van scouts geweest en het is een kaal gebouw met een keukentje erin en een paar groote tafels en stoelen

daar vetellen we allemaal ff wat we hebben gedaan en gezien vandaag, ook krijgen we dan te horen dat dit van onze klas wordt volgend jaar, een einde van de school duz af, en we moigen het self dan helemaal gaan inrichten en koffie en thee drinken onder de les( ja moet ik dat toch maar eens leren drinken he),
sommige jongens roepen al gelijk ha gaan we vet mooi maken enzo, en er worden zelfs al plannen gemaakt, best leuk want je weet dat er hier maar een paar van ook daadwerkelijk in die klas zullen komen en nu al weet iedereen dat de plannen toch niet worden uitgevoerd over wat we nu zeggen, amar het blijft leuk dingen te fantaseren, het is toch een plekje van je eigen klas volgend jaar waar we ook weleens in zullen gaan overnachten!

nou dan fietsen we weer terug naar school en mogen we weer naar huis toe...

nou ik vond het echt heel erg leuk en heb echt zin in dit volgend jaar te gaan doen, we gaan dan eerst een week op zeilkamp en ook nog gewoon een keer week weg, we gaan elke week un keer moutenbaiken we gaan leren klimmen, redden zwemmen en nog veel meer, daarna zullen we in het tweede jaar zelf 3 weken naar finland toe gaan!!! en in dat jaar ga je ook kiezen welke richting je precies wilt doen!

liefs, kirsten!

p.s. ja mischien niet logisch dat ik dat hier neer plaats, amar ik moest het ff vertellen aan iemand hahaha!
Citeren08.06.20060 likes
Sùper Kirsten!!! Mooie vooruitzichten voor het nieuwe leerjaar!!!

XXX Suus
Citeren09.06.20060 likes
jah whahahaa sie nu pas hoe lang me verhaal was geworden whahaha!
dat je dat allemaal heb gelsen?! woeha!!!!

kusssie kirsten!!!
Citeren09.06.20060 likes
hoi kirsten,

Dat je nog de puf had om hier wat neer te pennen, na al dat gefiets<lol>.

Groetjes & xxxxsjes
Nice
Citeren10.06.20060 likes
Maak er iets moois van Kirsen ik wens je veel lol met je opleiding
al hoe wel ik daar ook niet aan twijvel

succes Meid Kus Groetjes Plofff dribbel & kippy

Advertise here!!

Citeren10.06.20060 likes
heei dankjewel plofff!!!!
ha kom ik elke dag vlakbij jouw huis in de buurt loly!

ha en nice tuurluk had ik nog puff hier ff snel wat neergepent gegeten en ik was weer op naar de sporthal hoor voor turnen hahaha!

hoe meer sporten hoe beter!!

kussie kirsten!
Citeren10.06.20060 likes
Tjee, lijkt me supergaaf kirsten. Wat voor een opleiding ga je volgen?
Citeren10.06.20060 likes
outdoor en adventure serena!
en heb er mega sin in!!!!

kussss kirsten!
Citeren12.06.20060 likes
Maar is dat een cursus dan ofzo of een opleiding? Wat voor een beroep heb je dan als je klaar bent??

Klinkt wel spannend hoor..
Citeren12.06.20060 likes
is een opleiding serena!
en je kan er heel veel verschillnde beroepen mee doen: je kan bij een bezoekerscentrum werken van een bos bijv.
je kan op een vakantie park gaan werken
ja kan gids worden over de natuur ensow
en natuurlijk begelijder met allerlij activiteiten soals moutenbaiken, kanoen,survaivelen,klimmen, enz..

kussie kirsten!

1

Adverteer hier