|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten weetje waar ik van droom?
om ergens te sijn op een plek die van mij alleen is
met kilometers water om me heen
een strand waar je op kunt liggen en
een hoge berg waarop ik zou gaan sitten
en dan kijken gewoon de verte in
dat lijkt me mooi
ergens gewoon helemaal alleen
met alleen de dieren van het eiland om me heen
jah dat is wat ik wil
dat is mijn droom |
gewoonmoon Undefined 40 berichten snap je helemaal, kirsten, die rust, daar kun je zo naar verlangen,
soms moet je dan wel dromen, om even echt weg te zijn.
zo heeft ieder zijn plekje denk ik, toch?
kus, moontje |
Anonymous Undefined 65739 berichten Een droom....mijn God, die heeft iedereen wel...
Zou zo graag willen dat mijn lieve en mooie Zoeteke mijn vrouw zou worden
Zou zo graag willen dat ik haar kindjes voor immer in mijn armen zou kunnen behouden
maar weet, dat gaat eens gebeuren.....zeker en vast...
En op dat momentje voel ik me de gelukkigste man op dees aard.....
XXX Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten mooi meisje,hou die droom in gedachten en weet je,wat er ook gebeurt in het leven,dromen mag en moet.
tzijn dromen die ons de sterkte geven om door te gaan en doelen voor onszelf te stellen,niet zomaar dromen maar kansen om verdere stappen int leven te zetten.
lieve kus en knuffel van rakkertje,xxx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dromen is goed voor ieder mens kirsten,.... enne tja,... droom ook wel eens ergens van,..... heb vele dromen,...al zou er eens 1 uitkomen,.... dan maakt het leven weer een stukkie aangenamer he,...... (plezanter op ze belgs) hahahahaha
kusssssssssssss topdrop |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb idd wel eens dat ik iets droom en het ook daadwerkelijk mee maakt is wel leuk zo merkte ik zaterdag ook dat er iets gebeurde waar ik een tijd terug van gedroomd had zo zie je maar soms zijn dromen geen bedrog
groetjes shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten :;)deja is dat :;)maar dat is wel leuk |
Anonymous Undefined 65739 berichten jah dat is leuk he shirley! ik heb dat owk weleens egt de vreemdse dingen droom je dan, die je nooit somaar kunt bedenken omdat je er niks van weet, en dan een tijdje later gebeurt die droom opnieuw maar dan in het egt, precies op alles na!
dagdromen blijven de mooiste dromen tog vind ik self want als je slaapt dan heb je er geen invloed op en kan dromen ook helemaal niet leuk sijn!
maar dingen bedenken over hoe je leven er over een aantal jaar mischien uit ziet is leuk!
kuss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik wandel voor het eerst in het laantje, wat een rust, wat een kalmte,alhoewel het binnenin mij broeit van tegenstrijdige gedachten.
-wie ben ik eigenlijk:weet het niet
-wat heb ik bereikt in mijn leven:niet
-wie zijn mijn echte vrienden:weet ik niet
-waarom houden mijn relaties niet stand:weet ik niet
Maar als ik door het laantje verder wandel voel ik de rust en de kalmte en kom ik tot het besef:
ik weet nog altijd niet wie ik ben maar leer alle dagen bij en leer zowel mijn positieve als mijn negatieve kanten kennen(maar je leert je hele leven wie je bent)
-ik heb een vaste job dus een zeker inkomen
-ik heb mijn zoon alleen grootgebracht en het is een prachtige jonge man geworden waar ik fier op ben
-heb geleerd dat echte vrienden blijven en je steunen(thx voor visser en topdrop
-en een relatie wie weet maar neem al genoegen met een echte vriend die je opmontert en af en toe een knuffel geeft.
Zo slenter ik door het laantje, zet me op het bankje,neem een sigaretje,luister naar de vogeltjes en voel me rustig worden.
Ben blij dat ik sommige mensen op kletsen heb leren kennen en hoop er nog meer te leren kennen die goede bedoelingen hebben.
recht uit mijn hart groetjes baby44 |
|