Citeren31.01.20070 likes
GEFELICITEERD BONNEKEEEEEEEEEEEEE..
IK HEB JE NOU VAAK GENOEG GEFELICITEERD HE..
KUSSSSSSSSSSSS LAU..

IK HEB JE NOU VAAK GENOEG GEFELICITEERD HE..

KUSSSSSSSSSSSS LAU..

Advertise here!! |
Citeren31.01.20070 likes GEFELICITEERD BONNEKEEEEEEEEEEEEE.. ![]() IK HEB JE NOU VAAK GENOEG GEFELICITEERD HE.. ![]() KUSSSSSSSSSSSS LAU.. ![]() |
Citeren31.01.20070 likes gefeliciteerd bonneke en je dochter natuurlijk ![]() wens jullie een heel mooie dag ng verder toe! dikke kuss en knufff, kirsten |
Citeren31.01.20070 likes Heyyyy lieve Bonneke, ik wil je vanaf deze plek (ik zit nu bij mijn zus hahaha) van harte feliciteren met de verjaardag van je dochter XXXXX
Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt, en je dochter natuurlijk helemaal, nog heeeeel veel plezier vandaag en hiep hiep hoeraaaaaaaaaaa ![]() Kusssss en knuffietje van Jaco XXX |
Citeren31.01.20070 likes |
Citeren31.01.20070 likes Bonneke,
Van harte gefeliciteerd met je dochters verjaardag. Nog een gezellige avond gewenst! xxx baby44 en elvis |
Advertise here!! |
Citeren31.01.20070 likes hey Bonneke
van harte gefeliciteerd met je dochters verjaardag en nog een leuke avond gewenst groetjes jeanette xxx ![]() |
Citeren31.01.20070 likes Hoi Bonneke,
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Fijne dag verder. groetjes & xxxxxsjes nice & tess |
Citeren31.01.20070 likes hieper de piep hoeeeeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ![]() |
Citeren31.01.20070 likes Lieve medechatters,
Harstikke bedankt voor de lieve felicitaties erg leuk. Met name wil ik toch in het bijzonder kirsten bedanken,meid super van je om mij te felciteren,je hebt al zoveel aan je hoofd en toch nog hieraan denken geweldig meid,ben trots op je. Kuss en dikke knuffels Bonnn |