Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

mijn beste vriendin is er niet meer (guusfan)

Advertise here!!

Citeren06.12.20110 likes
somge chatters zal haar kennen mijn beste vriendin is helaas overleden ik las het op haar hyves
haar familie was op zoek naar ons en tja nu ik het weet ben ik leeg en kapot van verdriet ze was een vriendin uit duizende we gingen samen naar guus meeuwis,
ik ben niet alleen me guusmaatje kwijt maar ook een lieve sterkte vriendin
rust zacht lieve tineke rust in vrede kuss knuff en groetjes daar. korina en xavier en georgina en xaviera
3D kaarten
Citeren06.12.20110 likes
me tranen zijn zuur en de pijn in hart zo lieve vriendin heb nooit gehad onze tineke is er niet meer ik ga haar missen zo mooie meid vol van moed zijn heb laten zien indanks dat ze zware beperkingen heb hoe mooi het leven is en heb respeckt voor haar gehad en nog steeds heb.
waar worden was ook niet lullen korina we komen er wel
rust zacht lieve schat kuss knuff
je vrienden uit dordrecht korina en xavier en de kids.
en je was zo dol op die twee meiden
georgina zelfs de fles gegeven dat was mooi
en haar eerste verjaardag ons trouwen je was er allemaal bij nu moeten we het zo jou doen maar in gedachten blijf je er bij horen .
3D kaarten
Citeren06.12.20110 likes
Lieve Tineke,

Wat schrok ik van het nieuws dat jij niet meer onder ons bent, toen Korin het vertelde wist ik niet wat ik hoorde, jij die altijd zo vrolijk en positief was, en altijd voor iedereen klaar staat is niet meer onder ons. ondanks haar beperking maakte ze van elke dag een feestje, een topper van een meid, dat is wat ze was. van het onmogelijke wist ze altijd wel weer het mogelijke te maken. De keren dat ik bij jou was hadden we altijd weer veel plezier, wat hebben we elke keer weer zo enorm veel gelachen... al die herinneringen zal ik met me meedragen, en ik niet alleen, vergeten doen we je nooit... maar je missen doen we zeker..

Lieve Tineke Rust zacht,
uit het oog maar nooit uit ons hart.

Dikke kusss
we zullen je missen!!!
Citeren06.12.20110 likes
heel veel sterkte korin xx
Citeren06.12.20110 likes
Sterkte Korin en Wilma..
.
.
.

Dood gaan is een deel van ons leven maar sommigen gaan tevroeg helaas.

Advertise here!!

Citeren06.12.20110 likes
sterkte korin
Citeren06.12.20110 likes
We wensen de fanilie van Guusfan,korina en Wilma heel veel sterkte

Veel liefsss Ron en Peet
Citeren06.12.20110 likes
wil iedereen die haar gekend heb veel sterkte wensen

kussss en knuffff
Citeren06.12.20110 likes
Sterkte, korin.

Adverteer hier