Citeren06.05.20080 likes

jep 1 gedeelte van mijn strijd is al gewonnen en das super fijn!!!
kuske kirsten
Advertise here!! |
Citeren06.05.20080 likes ![]() jep 1 gedeelte van mijn strijd is al gewonnen en das super fijn!!! kuske kirsten |
Citeren12.05.20080 likes Super kirsten en daar mag je ook heel trots op zijn,hoe gaat het nu met je???
Weet dat je in gedachten bij me bent,dikke kusss en knuffff Bonn hvj als vriendin ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.06.20080 likes ik haat mezelf!
ik dacht dat ik genezen was, ookal had ik nog wel het naambordje eetstoornis! voormeself was het over was ik genezen het ging al een paar maanden goed, het langste voor mij ooit! maar nu ik moet weer afvallen, ik wil het niet meer ik weet wat de gevolgen zijn, maar ik moet die controleterug hebben, alleen dan is mij lichaam nog een beetje van mij! ik haat het maar kan niet meer zonder! kus kirsten |
Citeren30.06.20080 likes lieve kirsten,
Meis probeer er tegen te vechten,je zegt zelf al dat je het niet wilt omdat je weet wat de gevolgen zijn. Kijk naar jezelf,je bent een mooie jonge meid die er goed uitziet,zowel qua uiterlijk als gewicht als karakter. Ik wens je heel veel sterkte meis,geloof in jezelf en blijf jezelf vertrouwen,je kan het,dikke kusssssss en knuffffffffffffffffffff |