Citeren29.08.20110 likes
Mijn lekkerste beschuitje bewaar ik nog steeds voor mijn grootste vriend
Blade wanneer kom jij nou eens een keer happen
Xxx
Blade wanneer kom jij nou eens een keer happen
Xxx
Advertise here!! |
Citeren29.08.20110 likes Mijn lekkerste beschuitje bewaar ik nog steeds voor mijn grootste vriend Blade wanneer kom jij nou eens een keer happen Xxx |
Citeren29.08.20110 likes
ken je lang wachten bella ,
ik ken blade wel een beetje |
Citeren29.08.20110 likes jaa bonn maar was serieus hoor alleen was nog niet goed wakker... toen ik die reactie geplaatst had was ik net kwartier wakker dus wat had je dan voor antwoord willen verwachten ???
|
Citeren29.08.20110 likes
plantje ik denk het ook.
Ik denk dat mijn beschuitje dan al groen is. Nou ik wacht nog een week, anders eet ik hem gewoon met jou op. Nee weet het beter, ik wacht tot zondag dan heb ik toch een feestje Ik hoop wel dat blade hem met mij wil eten En anders dan geef ik het dit X bella |
Citeren29.08.20110 likes lieve willie, ik had eigenlijk helemaal niets verwacht, maar het straalde er vanaf, en ik kon het niet laten om daarop te reageren, ik was namelijk al wel goed wakker, dus een tip willie, gewoon niet eerder achter pc voordat je echt lekker wakker bent, maar ik hou nog wel van je hoor bella, het is een briljant idee, misschien willen wolf en koffie in ieder geval mee doen, dus als je ze nog spreekt hier, vraag het dan maar |
Advertise here!! |
Citeren29.08.20110 likes Nee, ik wil jullie niet delen met koffie, en wolf. ik wil alleen met jullie een beschuitje eten, Bonn, en Bella.
|
Citeren30.08.20110 likes Freak. Durf je dat wel aan Maar je heb gelijk we hadden het beschuit happen met jou alleen. Dus misschien willen plantje en wolf hun beschuit wel samen opeten. Maar zeg naderhand niet Freak dat we je gewaarschuwd hebben. X bella |
Citeren24.10.20110 likes ik wil wel een beschuitje met wolf eten
|
Citeren24.10.20110 likes Ik weet even niet met wie ik een beschuitje wil eten Zal eens gaan nadenken wie er met mij een beschuitje wil eten |
Citeren24.10.20110 likes pfffff,ik eet nooit beschuit
doe alleen maar koffie als ontbyt |