Citeren29.11.20100 likes
ik eet het zowieso niet, fries of niet............
Advertise here!! |
Citeren29.11.20100 likes ik eet het zowieso niet, fries of niet............
|
Citeren29.11.20100 likes ik krijg wat van dat bolletje figuur
ze maakt gedichten haast ieder uur kan ze niet wat beschuit gaan fluiten of lekker in de sneeuw naar buiten wij van verkade maken nu sneeuwbeschuiten die eet je bij een haardvuur buiten lekker luchtig en toch krokant neemt u een beschuitje in iedere hand |
Citeren30.11.20100 likes Ook heeft Bolletje een museum in de stad
waar je van alles kunt eten,is me dat wat! Allerlei Bolletje produkten zijn daar te koop niet een klein beetje maar een hele hoop Je kunt de meelzolder bekijken en lekker eten ik heb er ook al eens ontbeten Dat kun je bij Verkade niet en sneeuwbeschuiten lust ik niet Bolletje heeft ook hartige zaken kaas en pindapepsels,die overheerlijk smaken! Dus mensen laat Verkade maar waar hij is En koopt allen Bolletje,die weten wat lekker is |
Citeren30.11.20100 likes hier de meisjes van verkade
we stonden gisteren op de braderie in hoogmade er is erg veel ware verkocht de mensen waren meteen aan verkade verknocht we doen goede zaken keer op keer en dat zie je bij bolletje al jaren niet meer. kom op meide van bolletje beschuiten we gaan met elkaar beschuitje fluiten |
Citeren01.12.20100 likes Er zijn er hier wel enkelen waar ik wel es een beschuitje wil mee eten...
alleen..lust ik geen beschuit... hoe los je dat dan op.. Grtz C. |
Advertise here!! |
Citeren02.12.20100 likes ik eet gezellie met me kids een beschuitje:D:Dnie in bed maar benee op de bank
|
Citeren02.12.20100 likes Schorpje...
Zullen wij eens een beschuitje (of liever iets anders) eten? Grtz C. |
Citeren29.12.20100 likes ik wil een beschuitje eten met babs dan laat ik haar eens echte beschuit proeven dan zal ze zien dat het beschuit van verkade vele malen beter is dan die kruimel troep van bolletje
|
Citeren29.12.20100 likes Nou carin,ik denk niet dat babs is over te halen voor een verkade beschuitje.
|
Citeren30.12.20100 likes ik wil wel eens een beschuitje eten met de persoon die dat ook met mij wilt
|