Citeren18.11.20100 likes
whahaha carin
Advertise here!! |
Citeren18.11.20100 likes whahaha carin
|
Citeren22.11.20100 likes
Ik word het een beetje beu
Dat Verkadebeschuitengeteut Bolletje is wijd en zijd bekend Jaja,met een Bolletje beschuit wordt je altijd verwend Dus schuif de Verkadeprut maar aan de kant Een Bolletje beschuit,DIE is pas krokant Elke dag feest met Bolletje Dus elke dag begint met een lolletje |
Citeren22.11.20100 likes dag mevrouw van de bolletje beschuit
u kunt straks naar uw beschuiten fluiten wij zijn het zat dat gedoe mijn mederwerkers worden hiervan moe ik bied u een baan aan bij verkade wat uw andwoord is kan ik wel rade kom gewoon naar bekade beschuitem dan kunnen we samen beschuitje fluiten. Uploaded with ImageShack.us |
Citeren22.11.20100 likes ik bid niet voor beschuit of was het nu ik bid niet voor bloemkool
|
Citeren22.11.20100 likes Op de vraag ''met wie ik wel eens een beschuitje wil eten''...
Eigenlijk eet ik geen beschuit, maar om de vraag niet te omzeilen ... Ik vind Katie Holmes (bekend van Dawson's Creek, en de vrouw van Tom Cruise) wel een knappe jufrouw... dus, ze zou het mij geen 2 keren moeten vragen...alleen zal het geen beschuit zijn... grtz C. |
Advertise here!! |
Citeren22.11.20100 likes Mag t ook een krentenbol zijn ipv beschuit?
|
Citeren23.11.20100 likes een krentebol een krentebol wat is dit nu voor vraag.
wij typen hier over beschuit dat lusten mensen graag. maar mevrouw maj als u dat wil eet u een krentebol eet samen met een leuke man dat brengt je hart op hol |
Citeren24.11.20100 likes Bolletje maakt ook krentewegge
daar valt heel wat over te zeggen, heerlijk vers en fijne smaak Ja,ja Met Bolletje is het elke keer weer raak Dus mensen vergeet de prut van Verkade, alles van Bolletje valt niet te versmaden elke dag een verse snee krentewegge eten doet een mens goed,en ik kan het weten |
Citeren24.11.20100 likes Okeej babs,,wil dan wel een snee,tje van die krentewegge met jou eten.
|
Citeren24.11.20100 likes na de krentewegge van bolletje gaat u op een holletje
heet rap naar het toilet. waar de mensen van verkade een pak kaneelbiscuit heeft gezet. die heb je nodig naar die krentewegge ik heb het al meerdere mensen horen zeggen. dus vergeet die krentewegge maar snel ga over op verkade die lust iedereen wel |