Citeren03.10.20080 likes
ow vonnie dat klinkt spannend,wat zou eruit kunnen komen dan??? Maar tuurlijk wil ik met jou ook wel een beschuitje eten,gezelliggggggggggggggg dikke kussssssss en knufffffffffff
Advertise here!! |
Citeren03.10.20080 likes ow vonnie dat klinkt spannend,wat zou eruit kunnen komen dan??? Maar tuurlijk wil ik met jou ook wel een beschuitje eten,gezelliggggggggggggggg dikke kussssssss en knufffffffffff |
Citeren03.10.20080 likes ach ja datweet je nooit he...
maar we drinken er natuurlijk wel sjampanje bij ....... en na en flesje of 2 kunnen er vreemde dingen gebeuren bon, kom aar op met die beschuiten!!!!!! zellie bonbon kusje |
Citeren03.10.20080 likes wil een beschuitje eten met mijn jozef
|
Citeren03.10.20080 likes whaaaaaaaaaaaaaa vonnie,je maakt me steeds nieuwsgieriger,en die champagne gaan we gezelllig opdrinken,want ik ben wel heel benieuwd naar die vreemde dingen en sta open voor nieuwe dingen
|
Citeren03.10.20080 likes
als ik nu eens ontbijtje wil maaken voor alle chatterss wa dan ???
of moogen de mannen weer es niet meedoen |
Advertise here!! |
Citeren04.10.20080 likes tuurlijk paulus,en jij mag altijd mee doen...........gezellig,ik wacht met spanning af welk ontbijt je voor ons in petto hebt,dikke kussssssssssssss en knufffffffffffffff
|
Citeren09.10.20080 likes Ik eet nooit beschuitjes...zo droog |
Citeren09.10.20080 likes met een echt lekker ding ga ik geen beschuitjes zitten eten....
|
Citeren09.10.20080 likes eet sochtens helemaal nie drink wel een senseootje met robje en travolta en een nespressootje met georgeje |
Citeren09.10.20080 likes ik zou wel eens een beschuitjemet randance willen eten
hihii wil wel een weten hoehij in t echt is |