Citeren13.02.20080 likes
getsiederrie okee dan ook 1 met visser.... en bonneke en ik samen een doos truffels dan ?
Kusssssss Viske !!
Kusssssss Viske !!
Advertise here!! |
Citeren13.02.20080 likes
getsiederrie okee dan ook 1 met visser.... en bonneke en ik samen een doos truffels dan ? Kusssssss Viske !! |
Citeren13.02.20080 likes vind je geweldig hoor babsie lekker gein maken blijf je vrolijk van |
Citeren13.02.20080 likes visser wil je nu wel of niet met mji een beschuitje eten??
Babs vind het heel erg lief van je aangeboden maar ik hou eigenlijk niet zo van truffels heb je ook drop????? |
Citeren13.02.20080 likes kom maar op bonn ook met jou een beschuitje vind de dames hiet wel wat heb niet genoeg aan 1 beschuitje word zo vrachtwagen vol beschuit kusssssssss knufffffffffff |
Citeren13.02.20080 likes
wow visser okey dan,ennuh een vrachtwagen vol met beschuiten is geen probleem,kijk als je zegt een vrachtwagen vol met dames van hier jah daar was ik niet zo blij mee ,maar met zijn hoevelen gaan we beschuit eten dan,jij ,ik en babs,of zijn er nog meer dames visser???
|
Advertise here!! |
Citeren13.02.20080 likes kijk maar rond in de room zijn er genoeg die wel beschuitje willen eten hoeft niet allemaal met mij hoor |
Citeren13.02.20080 likes visser je snapt het toch wel ik wil alleen met jou een beschuitje eten,wil je dat niet dan??? |
Citeren13.02.20080 likes ook goed bonn je kan met mij elke kant op welk hutje op de hei zeg het maar kusssssssssss knuffffffffff |
Citeren13.02.20080 likes moet ik nog effe voor gaan snuffelen okey knufffffffffffffffffffffffff |
Citeren14.02.20080 likes Ik wil wel een beschuitje eten met iemand, neem ik het beschuit mee, en de andere partij de aardbeien en het foefje slagroom...
|