Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

mensen om leuke dingen mee te ondernemen en te kletsen

Advertise here!!

Citeren03.10.20060 likes
hoi

ik zoek mensen om leuke dingen mee te ondernemen en te kletsen.
liefst omgeving overijssel en drenthe, verder weg ook geen probleem heb een auto.

werk in de zorg, ben redelijk crea en mag zoals de meeste vrouwen graag WINKELEN.

Maureen
Citeren03.10.20060 likes
Hoi hoi Maureen,

Mss is het leuk als je je even voorsteld dan weten we met wie we het te maken hebben. Hier kletsen een heleboel mensen met elkaar en aan gezelligheid geen gebrek.

Ik zal me ook ff voorstellen.
Ben een moeder van 4 kids, ben 36 jaar en woon samen met mn lieve vriend. We wonen nu een jaartje in Ridderkerk, waar ik dus helemaal niemand ken. Door Kletsen.com heb ik al een leuke online vriendenkring opgebouwd

Kan alleen nog maar zeggen welkom op Kletsen.com en kom ook eens een keer kijken in 1 van de chatkamers

Groetjes Tess xXx
Citeren03.10.20060 likes
Laat ik mij dan ook maar even voorstellen (vind ik altijd leuk om te doen)

Ik ben Jaco (echte naam dus, je spreekt het uit als "Jacco"!!!) ben 39 jaar en vrijgezel, ik ben 170cm hoog, of laag hahahaha, ben kaal, 73kg, ringbaardje, heb 2 gezichtspiercings (tong en wenkbrauw) 1 tattoo op mijn rechterbovenarm (Tribal/Jugendstil) en 1 oorbel.
Ik leef samen met mijn 3 katten, Zelda, Zora en yoshi in het Brabantse Uden en ben dol op horror, Gothic, dark wave en natuurlijk ook winkelen, vooral Londen geniet mijn voorkeur, heerlijke stad is dat...
Verder ga ik uit mijn dakkapelletje van biosje pikken, concert bezoeken (binnenkort Laibach, Intwine, The Gathering en Barracuda) of een heerlijk avondje op de bank genieten, tesaam in je pyamaatje, kaarsjes aan, wierrook aan en filmpje kijken....

Pffff....ik vertel weer veels te veel van mijzelf......hahahahaha

XXX jacootje
Citeren04.10.20060 likes
hey hoi maureen nou zoals mijn naam al zegt vrouwtje_46 mijn leeftyd dus heb 2 zonen 22 en 25 jaar en heb een scheet van een kleindochter van net 2 jaar ik woon in enschede en werk in de verpleeging, wat is jouw leeftyd? hey maureen hoop je snel te spreken kussie peetje

Adverteer hier