|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Yess,men kleintje mag bij me blijven,eindelijk.
Nog even doorvechten maar het loont de moeite,alleen al die lach,die blik,gewoon om van te smelten.
Mooiste dat er is,je kind bij je hebben,elke dag die blik zien,dat kusje dat je krijgt,die knuffel.
Niks zo mooi als dat,gewoon eerlijk liefde,echte liefde,door dik en dun.
Ja,ben gelukkig,heel gelukkig.
Rakkertje,xxxxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten top voor je raker!!!!!!!!!!!  Geniet lekker van je kleintje.
Gr,
Anita |
Anonymous Undefined 65739 berichten heei ben egt blij voor je hoor rakkertje  helemaal goed!!
veel geluk samen togewenst met je kleine!
kuss kirsten! |
suusjuh Undefined 1233 berichten Hè Rakker,van hàrte gefeliciteerd.......geweldig voor jullie  xxx Suus |
Anonymous Undefined 65739 berichten Rakker echies waar vind het top voor je , en geniet zeker van je kleine meisie. En moeilijke tijden zullen er heus komen maar wees sterk en laat je kleine meid zien dat je er altijd voor dr ben.
Maar dat komt wel goed he rakker een dikke knuf en kus |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
   we hadden elkaar al gesproken, en ik ben blij voor je!!
jeanette |
Anonymous Undefined 65739 berichten Rakker
Vind het fantastisch nieuws. ben echt blij voor jou en voor je dochtertje. is inderdaad het allerleukste je kind bij je hebben en zien opgroeien. geniet ervan rakker.
groeten
Toska |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 dank je lieve mensen,allemaal heel erg bedankt voor jullie steun,nog effe doorgaan met duimen want er moet nog definitief een vonnis komen,maar ziet er heel goed uit.
Als ik ooit iemand met hetzelfde probleem raad en een luisterend oor kan aanbieden,laat het gerust weten.
Allemaal een hele dikke knuffel van Rakkertje,xxxxx |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten hey rakker, ik reageer nooit op het forum maar voor jouw maak ik een uitzondering, klasse joh echt super ,zo zie je maar he met jouw en je kleine meid komt het allemaal goed ik wens jullie saampies echt alle geluk van de wereld toe ...dikke knuff peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten Geweldig, Rakkertje  Ik wens jou en je kleine meid een geweldig mooie toekomst met elkaar
En dat jullie nog maar heel lang van elkaar zullen genieten
Jaco |
|