Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

meest active forumschrijver

Advertise here!!

Citeren05.02.20090 likes
weet jij dan wel moterolie van visolie te onderscheiden Bon en verdient dat post bezorgen zoveel dat je viskraam kan aanschaffen
Citeren05.02.20090 likes
ja visser ik weet het verschil tussen motorolie en visolie en ja ik verdien ongelofelijk veel met de post rondbrengen............................

Ow ja ajax, gaaf meis dat je mijn eerste klant wordt, welkom bij bonn`s viskraam............dikke kuss en knufff
Citeren05.02.20090 likes
niet doen Ajax krijg je spijt van ik ga zelf een viskraam beginnen kom bij mij maar in mijn kraam helpen krijg je de vis gratis
Citeren05.02.20090 likes
ik kom jou helpen visser met je kraam en koop zelf de vis bij Bonneke zo opgelost kusssssssssssssss en knufffffffffffffffff
Citeren05.02.20090 likes
dat is gemeen visser............. Ajax kom maar bij mij hoor, ik ga de vis zelf vangen voor je, dus verser dan dat kan je niet krijgen, en visser heeft oude vis hahahahhaha.......................

Advertise here!!

Citeren05.02.20090 likes
twee honden vechten om een ben en deze dame gaat er mee heen

kijk mijn viskraam leverde genoeg op ik ben nu een braad en curryworsten kraam begonnen en ik moet zeggen het gat grandioos.
Citeren05.02.20090 likes
........................... wow Carin, jij bent mijn grote voorbeeld, ik ga een braad en curryworsten kraam beginnen, en een viskraam.................... en ajax gaat visser helpen maar koopt de verse vis bij mij in. Carin als wij nu samen doen, ruilen wij beiden onze kraam in voor 1 grote kraam, zie je dat zitten???????
Citeren06.02.20090 likes
ik weet waar ik de vis in moet kopen Bon ben nog heel lang haring kaker geweest en zal niet in noorden van het land vis inkopen dat word langs de kust en weet mijn adressen en verser kan je de vis niet krijgen zo van de logger af ik wil ook kasteel en ajax is mijn maatje dan
Citeren06.02.20090 likes
ey visser gun mij ook eens iets, en ik ga niet in het noorden vissen, ik heb zo ook mijn plekken, en aan mijn kwaliteit valt niet te tippen.....................
Citeren06.02.20090 likes
ga je toch zelf vissen, visser!

Adverteer hier