Citeren24.01.20090 likes
neuh ik ben een reussssssssss, dus het is reuzentaal dus Stormpie je had het fout.........................

Advertise here!! |
Citeren24.01.20090 likes neuh ik ben een reussssssssss, dus het is reuzentaal dus Stormpie je had het fout......................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren25.01.20090 likes leuk zeg
|
Citeren25.01.20090 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Snake ben jij een dwerg dan, dat jij het wel begrijpt???????????? |
Citeren26.01.20090 likes zoooooooooooooooooooo biw na paar dagen goed ziek geweest te zijn ben ik weer helemaal terug dus kom maar op
|
Citeren26.01.20090 likes bvj!
![]() ![]()
|
Advertise here!! |
Citeren26.01.20090 likes nee snap nks van die spacecaketaal bowowwowowowooooooooooooooooooooooooo ![]() en dbimbvc!!! en oidz ???? maar ben zo blij voor jullie
|
Citeren26.01.20090 likes wowowowowbowwwww ddjeb .......................ach snake als ik het maar begrijp, ik zei ook dat het reuzentaal was, en ik denk dat jij een dwergje bent............... ![]() ![]() ![]() ![]() Wilma, welkom terug meis, en ik wist niet dat je ziek was, maar ben blij voor je dat het weer beter met je gaat, dikke kuss en knufff ![]()
|
Citeren26.01.20090 likes Carin, ik zou graag voor het weekend een bestelling willen doen, kan dat?????????????????????? |
Citeren27.01.20090 likes ![]() |
Citeren27.01.20090 likes thnxx bonn
owwww dacht het valt je wel op dat ik nie aanwezig was ![]() n ik verveelde me wel maar moest blijven liggen van me moeder en daar baalde ik wel van maarjha ik ben er weer ennuhhhhhhhhhhhh als het een kleine bestelling is bonn dan zou het denk ik geen probleem zijn hoor
|