Citeren23.04.20120 likes
jeetje misschien mot je de meiden eerst hier met me kennis laten maken bella.op de training effe dit adres geven
freek jonge tochhhh ,als ana dit hoort
freek jonge tochhhh ,als ana dit hoort

Advertise here!! |
Citeren23.04.20120 likes jeetje misschien mot je de meiden eerst hier met me kennis laten maken bella.op de training effe dit adres geven
freek jonge tochhhh ,als ana dit hoort ![]() |
Citeren23.04.20120 likes inderdaad koffie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.04.20120 likes Pssst, Koffie, nix tegen ana zeggen he. ![]() ![]() vrees dak dan billekoek krijg van ana, Bonn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.04.20120 likes Ik zie dan toch liever David beckham ![]() Plant ik zou zeggen, ik ben woest aantrekkelijk en super lief, misschien dat dat helpt ![]() Succes plantje, Kusss van mij ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.04.20120 likes Bij mij in ieder geval wel, beertje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren27.04.20120 likes en koffie, inmmiddels zijn weer een paar dagen verder, maar heb je inmiddels al mailtjes ontvangen? ik wens je een fijn weekend toe, dikke kus en knuff ![]() |
Citeren27.04.20120 likes Plantje lieve vriend ![]() Ik ga jou mee nemen dit weekend ![]() ![]() ![]() En daarna ga ik je inmaken met een spel op de PlayStation ![]() De verliezer slaapt op de bank ![]() Deze oude dame weet echt wel wat een leuke date is voor jou ![]() Dus dat gedoe over meiden van 20 is nu wel over ![]() Dikke Kusss plantje en tot vanavond ![]() |
Citeren28.04.20120 likes het is hpoeloos hiero
komt niks geen mail binnen vind maar vreemd gedoe hoor leest niemand dit of zo? kussie bonn en bella |
Citeren28.04.20120 likes Grrrr ![]() ![]() Je wil niet eens met bella op stap ![]() Ik snap niet dat ik nog lief doe tegen jou ![]() |
Citeren29.04.20120 likes ach koffie is gewoon een lievertje bella, hij is een beetje erg gefrustreerd natuurlijk dat hij geen mails krijgt, dus heb even geduld, hij komt er wel op terug op die uitnodiging van jou, en anders ga ik wel met jou op stap ![]() ![]() ![]() ![]() |