Citeren05.04.20120 likes
ja koffie dat weet ik wel, maar volg gewoon je hart, als jij een beetje wilt jokkenn, ja dan hou ik je niet tegen

wow goede advertentie koffie, succes en hou me op de hoogte

Advertise here!! |
Citeren05.04.20120 likes ja koffie dat weet ik wel, maar volg gewoon je hart, als jij een beetje wilt jokkenn, ja dan hou ik je niet tegen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.04.20120 likes bonn ,volgens my lees alleen jy deze leuke aanbieding
haaaaaaaaa de andere dames hoor ik niet ![]() |
Citeren06.04.20120 likes ik geloof het ook, maar helaas kan ik niet op jou verzoek in gaan ![]() ![]() kom op dames, leuke man zoekt in de eerste instantie heel leuk mail contact en wie weet later nog wel meer ![]() ![]() |
Citeren09.04.20120 likes Ik mail me suf ![]() ![]() ![]() ![]() Plantjuhh dikke knuff en misschien tot vanavond ![]() Of ben je te druk met de dames van net 20 ![]() |
Citeren09.04.20120 likes koffie ik zal je nog wel een keer weer een mailtje sturen, dan voel je je niet helemaal zo alleen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren10.04.20120 likes koffie inmiddels al mailtjes gekregen? ik heb mijn best gedaan en een oproep voor je geplaatst, dus ben benieuwd of er nu wel reacties zijn gekomen, heel veel succes, en laat maar weten ![]() ![]() |
Citeren11.04.20120 likes ![]() zou ik teveel me best doen? snap er niks van ruim 5 jaar hier en nog geen liefje ![]() eens zal het toch gebeuren? hou je wel op hoogte pssst heb vandaag wel sjans gehad met leuk vrouwtje op de chat hoop dak gauw weer zie |
Citeren11.04.20120 likes plantje kusssss ![]() |
Citeren11.04.20120 likes ow vertel eens koffie, met wie heb jij sjans gehad dan?............ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.04.20120 likes Hey koffie, je maak me wel nieuwsgierig ![]() ![]() |