|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Dit is het aanbod: Voor Bonneke een ontspannende massage van nader door Bonneke te bepalen lichaamsdelen en voor jou mramm... een verrassende massage, maar ook heel ontspannend. De lichaamsdelen bij die massage liggen (min of meer) vast. Tijd: ergens na 3 april, waarschijnlijk in een weekend. Plaats: in goed overleg ergens in het land. Nou als dat geen aanlokkelijk aanbod is, weet ik het niet meer.
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ergens na 3 april is nogal een ruim begrip vind je niet jadai?? Iets meer duidelijkheid graag.......
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Gelukkig heb je Marc uit Geel nog...die komt misschien met een beter of duidelijker aanbod
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jadai,
ik zeg niet dat ik je aanbod niet goed vindt, dat vindt mramm, maar ik heb het over de datum, die zou iets nauwkeuriger mogen, is toch niets teveel gevraagt of wel???
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Nee hoor dat is niet te veel gevraagd. Ik bedoelde dat het niet zoveel uitmaakt, als het maar niet voor volgende week zaterdag is. Kwestie van gewoon een afspraak maken.
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten precies, dus als jij nu een exacte datum prikt en voor mramm een uitstekend plan maakt kunnen we afspreken........... 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
 ken ik niet is me dochter jarig |
Anonymous Undefined 65739 berichten Alvast gefeliciteerd
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik heb 1 dochter, m'n oogappeltje...
|
|