Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

mannen pffffffff:D

2

Advertise here!!

Citeren19.11.20080 likes
haha marie hij valt onder de categorie bijzondere mannen heb geen o benen en is niet bang voor de stofzuiger ,hij kan tegen kritiek en ik houd der wel van als tie blijft puberen
Citeren19.11.20080 likes
zo moet t ook
kusss
Citeren20.11.20080 likes
Achter iedere succesvole man, staat een stomverbaasde schoonmoeder
Mijn man is het hoofd van ons gezin, maar ik ben de nek.En als de nek draait dan draait het hoofd automatisch mee.
Achter elke succesvolle man staat een verbaasde vrouw.
De ideale echtgenoot drink niet, rookt niet, flirt niet en bestaat niet. Een man is als typ-ex; eerst is het je typ, dan is het je ex.
Vrouwen houden van simpele dingen. Van mannen.
Natuurlijk moet je een man nemen zoals hij is.
Maar je moet hem niet zo laten. Een man rent voortdurend achter jonge meiden aan. En dat is net zo als met een hond. Die rent achter autos aan maar als hij er een te pakken heeft, weet hij toch niet wat hij ermee moet doen.
Als ze 1 man op de maan kunnen zetten, moeten ze ze er allemaal kunnen krijgen.
Wat geef je aan een man die alles al heeft? Een vrouw om uit te leggen hoe het werkt.
Laat de gedachten van je man nooit afdwalen, ze zijn te klein om alleen gelaten te worden.
Waarom gaan slechts 10 % van de mannen naar de hemel? Anders zou het een hel zijn.
Sommige dingen zijn zo eenvoudig dat zelfs mannen ze begrijpen Jongens zijn net wiskundesommen, je snapt er niets van
Citeren20.11.20080 likes
waarom openen we niet een topic over vrouwen
Citeren21.11.20080 likes
omdat mannen daar niet slim genoeg voor zijn

dan zouden ze namelijk een vrouw zijn
2

Adverteer hier