Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

man dood door val carnavals wagen

1

Advertise here!!

Citeren21.02.20070 likes
Man dood door val van carnavalswagen

VOEREN - In het Belgische grensplaatsje Voeren, vlakbij Eijsden, is dinsdag een 20-jarige man uit Eijsden om het leven gekomen door een val van een Nederlandse carnavalswagen. Dat meldde de politie.

Het ongeval gebeurde toen de wagen op de terugweg was van een optocht in de Belgische Voerstreek. Volgens de Belgische politie kwam de man onder de wielen van de wagen terecht, toen hij van de wagen afsprong voor een sanitaire stop.

** Dit is helaas de zoon van een kennis van mij...de meid heeft eerst enkele jaren geleden haar man verloren door een dodelijk auto ongeluk,
en nu helaas haar 20 jarige zoon ook door een tractor ongeluk...
de reden van het ongeluk is nog onbekend...
ik hou jullie wel op de hoogte **

.....~~** mariska **~~...
Citeren21.02.20070 likes
vreselijk maris ,hier is dat paar jaar geleden ook met een kind gebeurd die optocht aan het kijken was en zo onder de wagen terecht kwam ......heel de carnaval is toen afgelast
vreselijk hoor...............zal je maar thuis krijgen moet er niet aan denken
meid ...sterkte
Citeren21.02.20070 likes
Lieve Mariska,

heb er geen woorden voor,vreselijk zeg.
Ik wil je bij deze heel erg veel sterkte wensen.

Kusss en knufff Bonnn
Citeren21.02.20070 likes
nou, moe ,....dat gebeurd overal doe niet zo zielig , mss een geval van jammer dan !!!!!
Citeren21.02.20070 likes
hawk hebben ze met de laatste halloween je hart er uit gehaald of zo ????

Advertise here!!

Citeren21.02.20070 likes
ik denk het mram

groeten

toska
Citeren21.02.20070 likes
nou ik woon in eijsden en het hele dorp is in rep en roer, aangezien hier iedereen elkaar kent, tis vreselijk, nadat het gebeurd was is hier ook de hele carnaval gestopt, zijn vader zit nl bij de raad van elf van een van de grootste verenigingen,

kusssssss kip
Citeren22.02.20070 likes
een kind van 20 jaar hoord niet dood tegaan

Hawk jij hebt geen kinderen zeker vond jou opmerking dan ook alles behalve getuigen van enig normaal menselijke moraal
Citeren22.02.20070 likes
maris en kip ik wens jullie heel veel sterkte ,

nou hawk het zal je eigen kind maar zijn

dikke kusssssssss peetje
Citeren22.02.20070 likes
Wacht ff mensen, hoe kan die man die bij Mariska sterft in een auto-ongeval een paar jaar later bij Kip in de raad van elf zitten ;) En hoe tragisch het ook is: bij Carnaval heb je veel mensen die aangeschoten dingen doen de ze anders nooit zo snel hadden gedaan, op de trekstang tussen een trekker en een aanhangwagen gaan staan bv. Met andere woorden, het is niet bekend hoe het exact is gegaan, is het op de bonnefooi gesprongen, of heeft hij geroepen dat ze even moesten stoppen, of viel hij? Etc. Het maakt het ongeluk er natuurlijk niet minder erg om.
Groetjes en knuffel,
Ronnie

1

Adverteer hier