|
|
|
Deianeira Undefined 5 berichten hoi,ik ben op zoek naar nieuwe vriendinnen..gewoon om leuke dingen te gaan doen( zoals vrouwen doen). Het liefs een leeftijd tussen 30 en 45jaar(ik ben zelf jonge 45 ...maar niet volwassen ,hoor ik ben net nieuw hier ,dus sorry als alles iets langer gaat duren.Tot gauw hoop ik,doei .
Als je ook een vriendin nodig hebt om te gaan stappen of zo ...meld je ff ,ik ben ook een vrouw...en hetero,dus geen grapjes uithalen |
barryboy Undefined 2 berichten |
superster6 Undefined 120 berichten Hey ik heb al 47 jonge jaartjes achter de teller staan,welkom op kletsen com groetjes en kusses marina superster6 |
Deianeira Undefined 5 berichten
superster6
waar kom je vandaan als ik mag vragen ? helaas kan ik nog niet in de chatroom ,ik heb een firewall en moet even wachten tot een kennis alles op nieuw neerzet.,misschien kunnen wij op msn chatten ?
Ik hoop je bent niet op zoek naar een girlfriend ,als je weet wat ik bedoel ...ik ben echt 'strait',
tot volgend mailtje ,en bedankt voor je reaktie,
Deianeira |
Anonymous Undefined 65739 berichten Welkom op de site, Deianeira....Have lots of fun!!!
Jaco |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hey Deianeria,moeilijke naam hoor  welkom op kletsen.com,dat je hier maar veel plezier mag beleven met alle lieve chatmaatjes. |
pacco Undefined 538 berichten daar sluit ik me bij aan deianeria!
maar pas op voor poppie en doppie...dat zijn er twee  grtz,
pacco |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
pacco Undefined 538 berichten jij kan rekenen h??
|
Anonymous Undefined 65739 berichten reken er maar niet op??????????????????????????
|
|