Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

lijn maatje

2

Advertise here!!

Citeren18.02.20060 likes
wortels sijn tog juist heel lekkrr!!!!!!!! enne kom kommer enne fruit das allemaal vet lekkr tog!!! en gesond hihihih!!!, maar jah chocola blijft owk lekkr hihihih
hahahaha veel suc6 durmee he gewoonmoon
kuss kirsten!
Citeren25.02.20060 likes
leuk hoor,
maar ondertussen ben ik nog geen kilo kwijt !!!!
en nu? ??? ik raak bijna in paniek !!!!

HELPPPPPP ( hihihihi)
Citeren25.02.20060 likes
Dan maar gymnastiek, sport en spel in het bos.
Gaan we samen gymnastieken toch?
Citeren26.02.20060 likes
whahahah nie in paniek raken joh!!!hihiih als je gewoon gezond eet en niet te veel snoept en natuurluk lekkr sport jah dan komt ut helemaal goed hoor!!!
kuss kirsten!
Citeren03.03.20060 likes
kijk als je nu met mij mee was gegaan carnaval vieren was je weer 1,5 kilo kwijt geweest

je kunt ook nog altijd met mij mee naar de hondencursus, 1x in de week, 1 uurtje rennen.....
bij mij vliegen de kilo's eraf (ja oke momenteel dus niet meer omdat ik effe niks kan hahahaha)

maarruh.... verliefd zijn helpt ook....

tsja... verder kan ik je echt niet helpen
(chocola blijft lekker hahaha en wokkels en dipsausjes ook :up

Advertise here!!

Citeren23.05.20060 likes
ben je nog steeds met je lijnpoging bezig?dan wil ik je best terzijde staan.Het is de bedoeling dat er minstens 20 kilo af moet maar ik wil het wel op een gezonde en verantwoorde manier gaan doen.Ik weet ook waar het altijd fout gaat.Meestal s'avonds bij de de televisie.Dus laat wat van je horen,groetjes!!!!!!!
Citeren23.05.20060 likes
heeeii nammeke, als het mischien fout gaat als je voor de tv zit zou je mischien op dat moment wat anders moeten gaan doen, bijv stukje wandelen of puzelen, lezen , hier kletsen, wat je maar leuk vind... probeer dat eens kijk of je dan ook gaat eten , als je dat dan niet doet, heb je een oplossing, en kan je dan weer eens proberen tv te gaan kijken en mischien ga je dan wel niet eten als je erop let....
mischien een idee, of het sal werken geen idee, amar mischien heb je er iets aan!

suc6 , kusss kirsten
2

Adverteer hier