|
|
|
kip31 Undefined 680 berichten hallo
als ik het forum in wil duurt het zeker 1 minuut voor het topic is geopend, en dan weer 1 minuut als ik op de laatste pagina klik  schiet niet op dus, pc is pas opnieuw geinstalleerd of ligt het aan kletsen???
kusssssssss kip |
mischien ff opnieuw opstarten kippie |
Anonymous Undefined 65739 berichten levensgevaarlijk kip, dat opnieuw installeren  heb sindsdien geen "beeld"meer en ga nu via firefox
|
nou gezellie toch, kun je ff koffie pakken , broodje eten , stofzuigen, winkelen etc. !

|
kip31 Undefined 680 berichten heeft dus 4 minuten geduurd eer ik dit kon lezen, pffff, en opnieuw opstarten heb ik al gedaan, dan ga ik maar strijken, doe ik tenminste wat nuttigs hahaha
kusssssssssss kip |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Roger whaaaaa in 1 minuut winkelen we zijn vrouwen he die hebben geen minuut nodig om te winkelen maar een dag    Kip ik heb geen problemen dus sorry maar succes ermee kuss Bonn 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten mss je cookies eens opruimen kip alle bestanden ook de ofline en mss eens schijfopruiming doen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten of een ei legen
|
kip31 Undefined 680 berichten ja shir is allemaal gebeurd, maar nog altijd heel traag, heb op andere sites geen problemen, moet me haan nog maar eens kijken enne snake een ei leg ik bij speciale gelegenheden  kusssssssssss kip |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ligt volgens mij aan Kletsen, met alle respect  Ik heb het 5 van de 10 keer dat als ik statistieken wil bekijken dat Internet vastslaat, hoe dat komt??? Geen idee werkelijk, maar ik ben niet de enige die daar last van heeft.
Jaco XXX |
|