Forums  ›  Gedichten  ›  Positieve gedachten

lieverd.....laat....

Advertise here!!

Citeren21.04.20070 likes
ik ken je tog al een enige tijd,
maar tog is er iets dat je mijd,
je praat bijna nooit over het verleden,
maar weet dat het aan je snijd,
soms als ik je al aan kijk,
wijd je mijn ogen,
of je iets verschuild,
weet dat je van binnen huild,
maar denk dat je het verleden,
moet laten,
voor dat je verder kan gaan,
je kan niet vechte voor iets wat je wilt,
als je blijft staan waar het fout is gegaan,
lieverd denk daar tog is aan,
en ik zal altijd aan je zij staan,
ook als het een keer niet gaat,
daar voor ben je me maat
Citeren24.04.20070 likes
Soms ...

Soms is je gevoel sterker dan je verstand. Soms gaat je gevoel recht tegen je hart in. Soms zet je gevoel je voor een onmogelijke keuze. Soms is die keuze onvermijdelijk. Soms komt een ontwikkeling op gang zonder dat je dat zelf wilt. Nooit kun je die ontwikkeling stoppen. Soms dringen anderen aan op snelheid.
Soms wil je je eigen tempo. Soms hoor je de opmerkingen, steken onder water. Soms wil je dat je ze nooit meer hoort. Nooit mag je je op laten jagen. Soms weet je niet wat te doen. Soms weet je het wel maar wacht je op het moment. Soms komt dat moment nooit. Soms komt dat moment heel snel. Nooit mag je het moment op laten dringen door anderen. Soms is het verdriet van de ander groter als dat van jezelf. Soms is de angst van jezelf groter als het verdriet van de ander. Soms stop je het gevoel in een doosje en denk je dat het nooit meer open gaat. Soms groeit het gevoel groter dan het doosje bevatten kan. Nooit is dat de oplossing. Soms moet je gewoon zeggen waar het eigenlijk op neer komt, dat je je groter houd dan dat je bent en samen wilt zyn met de gene die je kent.

Adverteer hier