|
|
|
hallo ik ben een meid van 19 jaar oud die net hier na toe is verhuisd en heb behoefte aan leuke vriendinnen. aangezien mijn vorige woonplaats zwolle was zie ik de meiden niet zo vaak meer en nieuwe contacten is altijd leuk! ik hoop via deze weg leuke mensen te leren kennen.
groetjes carmen |
Maarco Undefined 286 berichten Hallo Carmen, tja, dit is wel een heeeeeel erg moeilijk dilemma, want hier zijn n.l. alleen maar leuke vriendinnen,dus een tip, tja........ lastig hoor. Ik ben bang dat het erg druk gaat worden bij je   Maar in ieder geval welkom hier en een gezellige kletsperiode !
Kussens voor iedereen |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Maarco
haha en sinds wanneer kan jij een vriendin zijn..... nee maar het zal vast wel lukken leuke mensen te leren kennen ben nl niet te moeilijk in sociale contacten |
Maarco Undefined 286 berichten
Carmen:.................
Wel goed lezen ja !!!!!!!!!!!!!!!  Ik heb niet verteld dat ik een vriendin ben, maar dat hier alleen maar leuke vriendinnen zijn !!!! (jij zocht toch een leuke vriendin ??)
Geef ik je een keer een tip..................   tja.................................
Kussens voor iedereen |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heeii carmen!
ja je komt toch snel genoeg wel weer nieuwe mensen tegen, vriendinnen, dt heb je toch ook als je anar een nieuwe school toegaat, of sportclub, dan heb je zo genoeg leuke mensen om je heen! en weetje mischien in jouw straat selfs wel iemand!
gewoon gaan praten met anderen komt het vanself!
sou je vriendin wel willen sijn hoor maarjah woon beetje ver van daar hahaha dus aan mij heb je niks! maar kom gesellie hier kletsen he, is altijd leuk!
dikke kus en suc6!
kirsten! |
Maarco
jaaa niet te persoonlij k opvatten  :P was maar een grapje  maar goed t gaat om het idee |
kirsten
hey bedankt voor je leuke berichtje! ach ja hier kletsen is ook erg gezellig..
maar woon in een redelijke bejaarde buurt dus dat is wel jammer maar september weer school dus ik ben ook wel van overtuigd dat het goed komt maar dit kangeen kwaad toch..
liefs carmen |
Maarco Undefined 286 berichten
Carmen:
Carmen:...... noem jij dat en grapje ???? potverdikkie, we zijn hier toch wel heel erg serieus bezig hé ?
Affijn, wens je toch een fijne en dolgezellge tijd hier..... hahahaha    kussentjes voor iedereen !! |
Maarco
zekers noem ik dat een grapje maar ik ga het vast en zeker wel gezellig krijgen hoor! bedankt
liefs mij |
|