Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

leuke teksten

Advertise here!!

Citeren09.03.20100 likes
* De emancipatie van de vrouw houdt op wanneer haar auto het begeeft.

* De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.

* Als u ze allemaal op een rijtje hebt: hoedt u voor het domino-effect!

* Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt beter
.
* Als een man de deur van zijn auto opent voor een vrouw, weet je een ding zeker: Of de auto is nieuw, of de vrouw

* Er gaat meer boven je petje dan eronder

* De moed zit in mijn schoenen, het wordt dus tijd voor nieuwe schoenen.

* I must tell you what people are saying behind your back......................Nice ***

* Weet je nog, die tijd van toen ? Samen op de trein, jij met je gezicht uit het raam, ik met mijn gat. Iedereen dacht dat we tweelingen waren !

* Zij wilde de wereld zien ... Hij installeerde Google Earth.

* Ben je sterk, of ruik je alleen maar zo?

* Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook.

* Te koop: koe TDI grijs metalic, allu horens, hifi geloei, verlaagde poten. Prijs overeen te komen of te ruilen voor de ezel die dit leest !!!

* Het is lente: de vogeltjes doen het, de bijtjes doen het, de vlinders doen het. Zullen wij het ook doen......Zotteke, we kunnen toch niet vliegen!!!

* Pim Fortuyn heeft een nieuw dobbelsteenspel voor allochtonen : gooi je 1 t/m 5 moet je het land uit, gooi je 6 dan mag je nog een keer gooien!

* Omwille van de overstromingen vraagt de brandweer extra vrijwilligers. Geizen uw reputatie kan u komen helpen als .... ZANDZAK!

* Ze zijn dit weekend achter je rug bezig geweest, ze zeiden dat je een ezel was! Geen paniek, ik heb je verdedigd en gezegd dat ze niet alleen op je uiterlijk mogen afgaan!

* De gemeentereiniging en een paar wetenschappers komen binnenkort bij u op bezoek, ze hebben namelijk nog nooit een lopende drol gezien.

* Ik ben niet te bereiken op m'n gsm! Heb een virus gekregen van de broer van Bin Laden! Op m'n schermpje stond:Accu Laden!

* De ideale maten van de vrouw: 80-40-80 ... 80 jaar oud ... 40 graden koorts en ... 80 miljoen op de bankrekening

* God schiep het heelal, de aarde, de natuur, de eieren, de man en zag dat ze mooi waren. God schiep ook de vrouw en dacht:"ze zal zich wel schminken!"

* Als je niet rookt, laat ik geen wind.... Mocht dit toch gebeuren, dan is het een compromis der geuren.

* Ik wou dat ik een vulkaan was, dan kon ik de hele dag roken en zou iedereen zeggen: "kijk hij werkt".

* Je hebt denkers en je heb doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen.

* Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

* Jij kent zeker twee talen? Brutaal en wartaal?

* Je naam is gevallen! Kun je 'm even oprapen?

* Als lelijk zijn pijn deed lag jij de hele dag te janken

* Je was vroeger zo lelijk dat je moeder een biefstuk om je hals moest binden anders wou zelfs de hond niet met je spelen

* Gisteren stak ik voor het eerst mijn hand in mijn vriend's broek. Tot mijn ontsteltenis ontdekte ik daar een flesvormig voorwerp. Is mijn vriend aan de drank ?

* BEEB! Send this message to 5 of your friends and you will have unbelieveble sex tonight! If you break this chain, you'll never have multiple orgasm again!

* Liefste ik vergelijk jouw met een lekker koud glas bier, mooie kleur, perfecte smaak echt volmaakt en als je op bent neem ik gewoon een nieuwe!

* Hello I am a virus and I am entering your brain right now..... sorry I will leave, I can't find a brain.

* ik keek de dood in de ogen..... de leraar keek terug

* Bij brand druk op pijltje naar beneden........................................... .............Alleen bij brand!!! KIEKEN!

* Het was een kloteweek : Auto kapot , Vrouw weg , Kinderen aangerand , Huis afgebrand , Werk verloren , het enige positieve was mijn Aidstest !

* Mijn schoonmoeder wandelt alle dagen vijf kilometer, ik vraag me af waar ze al zit...
Citeren13.03.20100 likes
Citeren14.03.20100 likes
Het mooiste dat het leven biedt
Zijn af en toe de dromen,
Dat alles nog beginnen moet
En 't beste nog moet komen.

Adverteer hier