Citeren02.09.20060 likes
snuf ga dr heen en sla boer achter zn rollator vandaan whahah
f laten struikelen whahahahahhahah
f laten struikelen whahahahahhahah

Advertise here!! |
Citeren02.09.20060 likes snuf ga dr heen en sla boer achter zn rollator vandaan whahah
f laten struikelen whahahahahhahah ![]() |
Citeren02.09.20060 likes hey luca weet je wel hoe snel ouderen iets kunnen breken xxx peetje |
Citeren02.09.20060 likes ja is waar he en boer zal snel wat breken he
nou dan maar een zacht duwtje kom op moet kunnen hoor ![]() |
Citeren02.09.20060 likes oke een zacht duwtje dan, boer is toch ook niet van glas he en anders probeer het ff bij een grasveldje maakt tie toch een zachte landing , ff snuf vragen of er een grasveld in de buurt is waar hy naar toegeloosd kan worden ![]() |
Citeren02.09.20060 likes Euhhh een grasveld is er wel.... ik ga hem gewoon daarheen lokken en jat hem dan zn rollator ![]() Maar slaan doe ik hem niet hoor, dan word die ouwe van hem kwaad op me en krijg ik weer slaag ![]() Nee.. ik laat hem gewoon op een hele subtiele manier struikelen ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren02.09.20060 likes hahahahaha dat veldje laat ik de hond altijd uit dus het is er wel ,maar daar loopt wel mijn rollator altijd vast in de modder ![]() |
Citeren02.09.20060 likes boer lieverd das geen modder hoor waar in je vastloop maar
poepies iewwwwwwwww. en jij maar duwen ![]() ![]() |
Citeren02.09.20060 likes oeps ik dacht al wat ruik je daar toch altijd dank je voor de inlichting luca ![]() |
Citeren02.09.20060 likes ja top boer , straks val je he. is niet best he
maar gaat die race nog door dan ??? |
Citeren02.09.20060 likes die gaat zeker door a.s zaterdag om 12.00 uur starten we met de race ![]() |