|
|
|
Timberland Undefined 2690 berichten Hoi,
voor mijn kleine woninkje heb ik plaatst voor slechts 1 lekkere stoel. Ik zoek een (donker)bruine leren fateuil, mag modern model zijn, maar een chesterfieldstoel vind ik ook mooi. Heeft iemand zo'n dergelijke stoel over of weet iemand zo'n stoel te koop?
gr.
Tim
(oja, ben low budget op dit moment  ) |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey Tim,
Kan je er helaas niet aan helpen maar kijk eens op ehm...mag geen reclame maken..even puzzelen dus......
In iedere stad of dorp heb je ??n keer in de week een soort van iets met kraampjes als je daar dan plaats achter zet en www ervoor dan kom je een heel eind.
Staat erg veel op ook voor low budget.
Heel veel succes.
Kus,
Nathalie |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi tim,hier heb je de kringloopwinkel,zijn twedehans spullen,ik weet niet of dat bij jullie ook zo is
groetjes, Marie |
Anonymous Undefined 65739 berichten Of op rommelmarkten, of faillisements verkopen, of bij de supermarkt bij van die prikborden die daar altijd hangen..
Succes ermee..
Jaco |
Timberland Undefined 2690 berichten Thx guys and dolls
Ik zal ff zoeken op het wereld wijde web ...
gr.
Tim |
|
Timberland Undefined 2690 berichten Hoi mensen,
Heb een stoel gevonden op marktplaats.nl precies zoals ik het wilde; de stoel is pas 2 jaar oud en deze mevrouw heeft er 2x in gezeten, ze was te klein ... nou jaaa. Nieuw zijn die kregen toch gauw 900 euro kwijt maar ik mocht hem meenemen voor 75 euries ....
dus bij deze ik ben voorzien.
Tim |
|