Citeren12.11.20100 likes
mezelf gewassen en gerookt gegeten het gaat wel maar het loopt niet over kus of knuffel allen

Advertise here!! |
Citeren12.11.20100 likes mezelf gewassen en gerookt gegeten het gaat wel maar het loopt niet over kus of knuffel allen ![]() |
Citeren13.11.20100 likes hoi lieverd toch even een knuffel geven ik mis je .
hou je haaks doe rustig aan doe ik ook . knuffel en kus cath en een poot van ernie en liza. |
Citeren13.11.20100 likes dank je schat gaat niet goed ben gevallen en heb mijn slechte kant weer bezeerd maar komt wel weer goed hoor we bijten door alles heen ![]() |
Citeren14.11.20100 likes dat is niet zo mooi dat je gevallen ben
knuf en kis xxxx je Cath |
Citeren14.11.20100 likes het gaat wel weer alleen wat last in mijn schouder en nek voor de rest alleen wat gek ![]() |
Advertise here!! |
Citeren14.11.20100 likes lieve leipe,
heel veel sterkte, en hou de moed erin, dikke kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren15.11.20100 likes de moed heb ik al laten zakken ik wil weer leven zoals ik vroeger deed ik wil weer naar de winkel gaan zonder anst ik wil weer alles goed kunnen doen en ga zo maar door ![]() |
Citeren15.11.20100 likes ik ben het beu om zo te leven |
Citeren15.11.20100 likes lieve leipe,
ik begrijp dat je dat zegt, maar je doet dingen goed, en die angst kan je overwinnen, ga ervoor, het leven kan zo mooi zijn, heel veel sterkte, dikke kus en knuf ![]() |
Citeren15.11.20100 likes harrie sterkte en met dat winkelen komt het ook wel goed zi e ik aan mezelf had er ook moeite mee . gewoon leren denken hoevaak i shet goe degaan dat jegeen angst had in winkel . en hou die zustertjes maar van het werk af . krijg jij tenminste alle aandacht ![]() |