|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve kletsers
Sommige van jullie kennen nog wel mijn jongste zoon Lee 12
Helaas gaat het niet zo goed met hem hij heeft een forse scoliose oftewel scheve ruggewervels alles doet hem pijn en kan nog amper lopen maar al met al hij vecht zich er doorheen en ik moest namens hem gekke koffieplant de groetjes doen
Ajaxfan |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Ria,
He vervelend allemaal,doe hem de groetjes van ons en wens hem heel veel sterkte.
Veel liefssss van Ron en mij. |
Hoi ria ( ajaxfan)
Heel veel sterkte met je kleine manneke
Ook wens ik Lee heel veel sterkte.
Meer weet ik even niet te zeggen, een kind van 12 hoort zoveel pijn niet te hebben.
Kunnen ze er wel iets aan doen? Zodat de pijn voor hem minder kan worden?
Groetjes bella |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey ajax
jeetje das niet zo mooi met lee
hoop dat gauw wat beter met hem gaat
wel leuk dat lee me nog kende ,had altyd lol met hem  doe hem maar gauw de groetjes terug
groeties |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve ria,
ik had je hierover al gemaild, maar ik heb het ook gehad dit jaar, dat weet je, ook ik kon nog amper lopen en ben door de huisarts doorverwezen naar een erkende cesartherapeut, en binnen een aantal weken was ik bijna pijnvrij, ze heeft de wervesl weer terug geduwd, zeer pijnlijk trouwens maar het heeft echt geholpen, dus misschien iets voor Lee. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en ook voor hem heel veel sterkte en beterschap, dikke kus en knuffel voor jou en Lee 
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten helaas is Lee 12 zoals jullie hem kennen vandaag opgenomen in het ziekenhuis we hopen dat hij weer snel thuis is hij heeft een huidonsteking en zijn spieren onstoken
kusss en knufff |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey ajax
je gaat vast morgen heen
doe maar groetjes van me
hoop dat snel beter gaat
heb er niet zoveel verstand van
al tyd geleden hy gechat heeft
hoop nog eens weer komt
groetjes |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve ria, heel veel sterkte voor jou en Lee, dikke kus en knuffel  doe maar de groetjes van mij aan hem als je wilt |
|