Citeren14.05.20100 likes
Bij jezelf je bakkebaarden nakijken...
ben je een slangenmens???

Advertise here!! |
Citeren14.05.20100 likes Bij jezelf je bakkebaarden nakijken... ![]() |
Citeren14.05.20100 likes nee ik heb het met een kammetje gedaan en een spiegel,
en het jeukt af en toe. |
Citeren14.05.20100 likes Paul,als je ze laat staan,kun je je bij deze club aansluiten ![]() Heb je je probleem misschien niet opgelost ,maar kun je wel vrienden maken ![]() ![]() http://www.sideburns.nl/ |
Citeren14.05.20100 likes
Babsie
nee ik wil ze wegscheren en niet bij een club aansluiten. |
Citeren14.05.20100 likes waarom doe je zo eigenwijs paul? En met alleen een kammetje heb je nog geen garantie dat je geen luizen hebt hoor, ik heb zelf jaaaaaaaaren in een opsporingsteam gezeten, welteverstaan luizenopsporingsteam............... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren15.05.20100 likes
Bonneke
ik ben niet eigenwijs , ik heb geen luizen omdat ik alleen aan de linker wang last heeft van uitslag en ook op mijn linker arm en dat komt omdat ik in de tuinderij heeft gewerkt, maar ik wil en moet ze nog steeds wegscheren geef nou eens een goed advies zodat ik dat uit voeren. |
Citeren15.05.20100 likes oke oke paul, ik zal je goed advies geven, pak een scheermes en bepaal tot hoever je je bakkebaarden wilt scheren, zet daar een kam op en snij wat eronder zit weg, succes ermee, ik hoor het dan wel |
Citeren16.05.20100 likes Paul,
als ik jou was zou ik ze helemaal af scheren tot bijna aan de boven kant van je oren, dus helemaal weg. je gaat als volgt te werk: je neemt een klein schaartje en knip eerst alle haartjes weg van je bakkebaarden en dat doe je helemaal tot bijna aan de bovenkant van je oren daarna met scheerzeep insmeren en dan met een scherp scheermesje scheer je wangen glad, en zo scheer je lange bakkebaarden weg, |
Citeren17.05.20100 likes Paul je moet je bakkebaarden helemaal wegscheren en het net zo gaan dragen als deze jongen . |
Citeren18.05.20100 likes wow dat is een lekker ding.........en zonder bakkenbaarden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |