Citeren01.01.20090 likes
dank je wel Thuru en dat hoop ik ook en nee was niet van plan o naar de verdoemenis te gaan maar soms helpt een ander mee
Advertise here!! |
Citeren01.01.20090 likes dank je wel Thuru en dat hoop ik ook en nee was niet van plan o naar de verdoemenis te gaan maar soms helpt een ander mee |
Citeren02.01.20090 likes Graag gedaan en nogmaals sterkte. Overigens met verdoemenis bedoel ik mee dat je nog meer depresief wordt. Maar goed op youtube staan een aantal songs van dat album, als je op anathema en alternative4 zoekt (net checked). |
Citeren02.01.20090 likes Soms geeft de tekst van een lied precies weer hoe je je voelt.
De tekst van dit lied paste goed bij de tijd toen ik ontdekte dan mijn inmiddels ex-man liever weer vrij wilde zijn en ik daar totaal niet op voorbereid was! Soms voel ik nog de pijn van die tijd,maar ook dat slijt. Het is inmiddels al meer dan 2 jaar geleden,en ik denk dat je ook maar één keer in je leven de ware liefde vindt. Kuss,Babs |
Citeren02.01.20090 likes Hai ajax,
Ik ga je iets aparts vertellen, WE zijn al 25 jaar uit elkander maar toch blijft er iets gloeien, ze zeggen niet voor niets oude liefde roest niet. Ze is in india en doet vrijwillergerswerk ik heb haar een kerstkaart gestuurd en met nieuwjaarsdag belde ze om nieuwjaar te wensen. Ze vond het zo leuk dat ik aan haar dacht zo zie je maar het zit hem soms in hele kleine dingen. Veel liefs en een toppy 2009 gewenst kusssssssssssssssss van Ben |