Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

:: laat jouw droom uitkomen ::

Advertise here!!

Citeren05.03.20070 likes
hhahahaha is lachen bij mij kwam er dit uit
http://users.skynet.be/freakazoidz/index.html

Op een warme zomerdag in een chatroom zie jij een heel leuk ding waarvan je al maanden droomt. Genaamd nilis , en van elke beweging die hij maakt krijg jij het steeds warmer. Je zegt tegen je maatje deepblue , "Wow, dat is het mooiste lichaam dat ik ooit heb gezien. Ploteling kijkt hij in jouw richting en loopt op jou af!!! hij zegt, "Ik zag dat jij naar mij zat te kijken. En ik moet zeggen dat jij wel een heel lekker ding bent, en ik vroeg mij af of je zin hebt om naar lovebox te gaan met mij en lekker te gaan chatten ?" met een grote grijns zeg je , " oh ok " en gaat mee. Aangekomen in lovebox kruipt hij dichter tegen jou aan, en geeft jou de lekkerste kus ooit. Heet van verlangen vallen jullie in elkaars armen, Als je in één keer een koei op je hoofd voelt. Je opent je ogen en komt erachter dat het maar een droom was...
Citeren05.03.20070 likes
ah jammer link doet het niet je moet daar bij fun kijken en dan linker rijtje onder aan jouw .... droom
Citeren05.03.20070 likes
stond daar nu natte droom mrammetje hihih
Die link doet het dus wel meis heb hem zelf net boven gehaald whahaha lol is wel grappig die link
groetjes kussss van feestje
Citeren05.03.20070 likes
waar heb je dit gedaan op die site mram ? leuk hahahaah
Citeren05.03.20070 likes
ja daar op de site staan erg leuke dingen op jammer dat niet alle linken het doen

(stttttttttttt feest niet vertellen dat ik nog in me bed plas)

Advertise here!!

Citeren14.03.20070 likes
dan maar pamper om,mramm,hou je t bed tenminste droog
Citeren14.03.20070 likes
jij een bedplassertje mram nah dat was marcel toch hhihihihi
Citeren14.03.20070 likes
weet je waar ik vannacht over droomde dat ik lag te stuiteren mennn was me dat een nachtmerrie zeg whahahaha
Citeren14.03.20070 likes
auwwwww stuiterde ik dus uit mijn bed he potverdrie dat was nu een stomme droom

Adverteer hier