Citeren05.05.20090 likes
en ik vind het niet eens erg maar 1 die me nog nooit heeft verslagen en dat is bonneke 

Advertise here!! |
Citeren05.05.20090 likes en ik vind het niet eens erg maar 1 die me nog nooit heeft verslagen en dat is bonneke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.05.20090 likes yesssssssssssssssssssss wow ajax, thanks voor je uitslag hahahaha hoeveelste is visser geworden??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar visser wil je dat ik je eens versla???...................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.05.20090 likes als ik het goed heb vijfde van de vijf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.05.20090 likes whahahahahahahah je meent het ajax, hahahahahaha ik lig hier helemaal dubbel............wie hebben hem verslagen dan??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.05.20090 likes nam verkeerde gokken bonn en ik ben verslagen door ideetje die 1 werd snake die 2 werd en love v die 3 werd en ik vond het nog leuk ook maar blijf met de kwis meedoen van mij mag het wel wat drukker zijn maar ik heb geen klagen heb bijna 1 jaar gratis VIP gewonnen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren05.05.20090 likes wow visser een jaar lang, dat is wel supergoed van je, maar ik ben savonds nooit op kletsen, dan zit ik gezellig met mijn gezin, maar wil je dat ik je eens ga verslaan???....................maar gefeliciteerd met je vijfde plek, moet ik over 2 weken nog maar zien te halen met de springwedstrijden hahahahaha, welterusten en nog een fijne avond, dikke kuss en knuffffffffffff |
Citeren05.05.20090 likes gewoon ieder gunnen wat die gewonnen hebt en niet verder over kletsen over 2 weken de volgende kwis nieuwe ronde nieuwe kansen kusssssssssssss knufffffffffffffffffff |
Citeren06.05.20090 likes inderdaad visser, je kan immers niet altijd winnen, ik wens je een hele fijne dag toe, dikke kusssss en knufffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() |