heey koffie, doe mun best weer om kwijler van de maand juni te worden, en je stemt niet eens op mij??
Advertise here!! |
Citeren09.06.20140 likes heey koffie, doe mun best weer om kwijler van de maand juni te worden, en je stemt niet eens op mij?? |
Citeren10.06.20140 likes nou vreek ,ik heb gisteravond weer niet gekeken hier dus gaat myn stem richting jouw dit keer |
Citeren11.06.20140 likes waarom staat dant op 1 punt volgens mij had ik al 2 keer op m gestemd :S. mijn stem vandaag gaat naar euhm ff denken over vanavond XD jup metal word t :P |
Citeren11.06.20140 likes myn stem gaat vannacht naar migor hy zat me party te sjansen met onze will.hahaha |
Citeren12.06.20140 likes vannacht heb ik mig niet gezien hoor XD dus weet nie wanneer jij bedoeld |
Advertise here!! |
Citeren12.06.20140 likes ow was gister pardon :$:$ owja en stem naar bob die kan nu niet opeens uit de running zijn :P |
Citeren12.06.20140 likes
vannacht heb ik mig niet gezien hoor XD dus weet nie wanneer jij bedoeld Oeih will toch dus t gebeurd dus wel ! en zo te lezen is het al meerdere keren voorgevallen. Dus bij deze een stem voor jou ! ( Will ) |
Citeren12.06.20140 likes vandaag kiezen we voor koffie |
Citeren12.06.20140 likes XD XD ik ben gewoon aardig tegen Mig. das geen slijmen :S maar nu we het er toch over hebben mag Miggie Piggie ook wel weer in de running. Bij deze Mig :) |
Citeren13.06.20140 likes jeetje shaq jy keek voetbal jy zag myn geslym geeneens eens denken wat ik vanaaf zag volgens my was strand weer de man by gebrek aan beter |