Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

kwam bericht tegen

Advertise here!!

Citeren02.01.20070 likes
Spaanse van 67 oudste moeder ooit
BARCELONA - Een Spaanse vrouw van 67 is zaterdag moeder geworden van een gezonde tweeling. Zij is de oudste vrouw die ooit moeder is geworden.

Dit heeft het ziekenhuis Sant Pau in Barcelona zondag meegedeeld. De vrouw had een hormoon- en IVF-behandeling ondergaan. De kinderen waarvan het geslacht niet is meegedeeld, zijn met een keizersnede gehaald.

De vrouw die voorlopig anoniem wil blijven, werd voor het eerst moeder. Zij is inmiddels dertien jaar getrouwd.

Recordhoudster tot nu toe was een Roemeense die in 2005 moeder werd toen zij 66 was.
Citeren02.01.20070 likes
vraag is of dit wel zo een goede zaak is , wat gaan die kids aan hun moeder hebben binnen 10 jaar ????

elvis
Citeren02.01.20070 likes
jah idd elvis, ik heb medelijden met die kindjes, hoe kan je nu kinderen nemen terwijl je van te voren weet dat je se niet helemaal zou kunnen opvoeden!

kuss kirsten!
Citeren02.01.20070 likes
is ook een leeftijd dat je van kleinkinderen hoort te genieten en niet zelf opvoeden

groeten visser
Citeren02.01.20070 likes
mensen dit is een oude discussie. Liever een goede moeder gedurende 5 jaar die daarna van ouderdom sterft dan een heks van 20 die een kind tot zijn uithuisvluchten op zn 14e het leven tot een hel maakt. Ja 67 is oud, maar liever een oude moeder dan een slechte. Jaarlijks worden 50 kinderen gedood door mishandeling, statistisch gezien vooral door jonge ouders. Trek je conclusies (o, ik vergeet de 20.000 mishandelingen per jaar, fysiek/sexueel)
Groeten

Advertise here!!

Citeren02.01.20070 likes
ik keur het ook niet goed maar ergens heeft zyx ook een punt. en als je jong bent, kan je ook iets overkomen. je kan ook sterven of een ziekte krijgen waardoor je niet meer 100 % bent. elk moet voor zijn eigen uitmaken wat hij/zij het beste vindt.

groeten

Toska
Citeren02.01.20070 likes
Je bent nooit te oud voor kids, maar wel te jong.
Kinderen die kinderen krijgen is minder, en ervaring maakt betere ouders.
Bovendien is het discriminatie, mannen van 60+ hebben vaker kids dus waarom vrouwen niet?
Citeren02.01.20070 likes
is mijn bedoeling niet om hier een discussiepunt van te maken dat is ieder zijn eigen mening ging mij meer om het bericht wat stond vermeld op msn start

groeten visser
Citeren07.01.20070 likes
wil me nergens mee bemoeien hoor maar waarom denk je dat een vrouw in de overgang komt ??? ok weet wel dat dat bij sommige erg vroeg is en dan vind ik zo een behandeling niet raar. maar 67 tis nog al wat. dan heb ik het nog niet eens over de lichamelijke gesteldheid en de levens duur van het moederschap. maar hoe denk je dat het voor een kind is om steeds te moeten antwoorden nee dat is niet me oma maar me moeder. al die vriendjes die hem/haar gaan jennen om zijn moeder. en gewoon het feit dat een kind snel wees word. niet meer terug kan vallen op de info over zijn jeugd en de wijsheid die een moeder heeft.

ok een moeder kan ook jong sterven maar dat ligt toch minder snel voor de hand dan dat je 67 bent.

ik blijf van mening dat de natuur dat niet voor niks zo gereld heeft.
Citeren08.01.20070 likes
Hoi hoi,

Persoonlijk vindik dus na je 60 kinderen krijgen dus veelste laat. Kan me wel voorstellen dat als je nooit kinderen gehad hebt dat je dan toch wel heel graag nog zou willen.
Zyx heeft wel gelijk dat er zat kinderen zijn die niet tot slecht op gevoed worden en dat ongeacht leeftijd van de ouders. Weet wel zeker dat kinderen van oudere moeders zeer zeker gewenst zijn en dat er van gehouden word.
Maar om na een korte tijd alweer zonder moeder verder te moeten is ook niet erg prettig lijkt me.
Wat als moeder al gauw zo oud word dat ze in een bejaardentehuis moet en de kids zijn in de tienerjaren?
Zij kunnnen niet mee.
Dus wat mram zegt klopt ook weer, de vrouwelijk biologische klok is er niet voor niets.
Zit je midden in de overgang dan helaas geen kinderen voor je, zo is mijn mening.

Wat ik me ook afvraag is waarom de artsen daar wel aan mee werken? Als je kijkt wat je allemaal moet doen om bv een kind te adopteren dan rijzen je haren te bergen.

Groetjes Tess xXx

Adverteer hier