Citeren04.01.20070 likes
yessssssssss ik ben ook een koppeltje met luca 

Advertise here!! |
Citeren04.01.20070 likes yessssssssss ik ben ook een koppeltje met luca ![]() ![]() |
Citeren10.01.20070 likes hahahahaha lachen kom ik hier nooit als koppeltje zon tijd haal ik meestal niet gekkekanjers kussssss wilma |
Citeren23.01.20070 likes |
Citeren07.02.20070 likes |
Citeren07.02.20070 likes helaas niet zo duidelijk maris ![]() |
Advertise here!! |
Citeren08.02.20070 likes leuke foto,s ga zo door
. |
Citeren08.02.20070 likes anaiske....alles goed meid???..hier alles toppie h...jahhh...ons fotookes zijn een beetje wazig uitgevallen..komt door de licht inval...we hebben er al van alles aan willen doen...maar kregen het niet echt zoals het hoorde....
maar niet getreurt....we gaan ander fotookes maken via MIJN cam... knappe mensen zoals wij mogen onze kop wel es op een klote forum zetten eh hahaha....we verfraaien hier den boel dan ff met onze mooie ogen eh hahaha..... en btw DEEP......uwen kop staat nergens te bespeuren...we nemen aan dat het ook niet toonbaar is.....maar jahh...wat wil je nu...als je kop even belachelijk over komt als de praat die je uit kraamt dan zou men voor mijn een fotooke onthouden eh..... groeten maris en ikke.... |
Citeren08.02.20070 likes zou je wel willen , maar gebeurt niet hoor ,
amuseer me hier rot elvis |
Citeren08.02.20070 likes Pro en Maris,
Leuk weer iets van jullie te zien hier,leuke foto`s hoor meen ik egt. Pro misschien zijn er andere redenen waarom mensen geen foto op forum zetten ik zet mijn foto er ook niet op maar ben tog niet lelijk maar heeft een andere persoonlijke reden. Fijn dat het top gaat met jouw en Mariska. Kuss en knufff Bonnn ![]() ![]() |