Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

kom niet meer op chat

1

Advertise here!!

Citeren18.01.20060 likes
he leutjes het was leuk om met jullie te chatte maar ik krijg hier door ook problemen mee met mij relatie en die is al 25 jaar goed dus ik kap er mee ik heb het heel leuk gehad maar mijn vrouw kan dat niet begrijpen en als hier door mijn relatie op het spel komt te staan nu dan kap ik er liever mee ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat vooral voor feye en mama met de liefde en cats met haar vriend ik zal wel regelmatig naar het fotum komen kijken of er nog iets nieuw in staat maar dat is het dan ook
Citeren18.01.20060 likes
heyyy lieve boark,

als je relatie idd onder druk komt te staan is het beter dat je ermee stopt...
ik vind het jammer dat ik je niet meer zal zien, je was en bent een bovenste beste kerel....
het gaat je goed en hopelijk hoor ik nog es iets van je

dikke kusssss
mama
Citeren18.01.20060 likes
Hey Boark,

jammer joh, maar ik kan het me wel voorstellen hoor. zoals je weet zit ik een beetje in hetzelfde schuitje... Ik moet ook oppassen dat het mijn relatie geen schade toebrengt, die al bijna 22 jaar fantastisch is.
Dat je kiest voor je grote liefde vind ik alleen maar positief . Ik wens je het beste ...

groetjesssssss, kusss Jos
Citeren18.01.20060 likes
lieve boark

ook ik geef je gelijk heel jammer dat we je niet meer zullen zien maar prive is belangrijker plaats af en toe maar eens iets hier op het forum idd zodat we weten dat het goed met je gaat

groetjes en het aller beste toegewenst shirley
Citeren18.01.20060 likes
hoi lieve Boark,
goh jammer hoor een graag geziene gast altijd aardig lief en gezellig.
maar idd je huwelijk is belangrijker en dat je daar voor gaat laat maar weer eens zien dat je een waardevol mens bent.
zal je vast nog is spreken je bent wel belangstellend (nieuwsgierig )
dus we houden elkaar op de hoogte
wens je het beste toe....liefs xxx feye

Advertise here!!

Citeren18.01.20060 likes
hoi lieve boark
dat ik je ga missen dat is wel zeker want je was toch een soort
maatje voor mijn kon altijd heel leuk en goed met je praten
en ik wist ook een beetje van je problemen en als je relatie daar
onder gaat lijden dan moet je er mee kappen dat is deze chat niet waard
zeker niet als je al 25 jaar bij elkaar ben dus het gaat je goed en ik spreek je zeker nog wel eens veel liefs vlinder xxx
Citeren19.01.20060 likes
bedankt voor jullie reactie god wis niet dat ik zo geliefd was en seeke kijk ook goed uit dan als je relatie ook op het spel komt te staan bedankt jullie allemaal en vlinder ik houd met jouw nog wel contact via smsjes
Citeren19.01.20060 likes
wat dacht je dan??
dat je niet geliefd was??? je bent toppie !!
veel succes en tot....
kusss
mama
Citeren19.01.20060 likes
heeey boark

pffffffffffffff.........snap je helemaal vriend, bij mij is dat dus overkomen hij en ik waren al heel lang op de chat leuk koppel samen ging altijd goed, maar helaas is er wat tussen gekomen vr.............moeilijke tijd was dat en nog maar we geven elkaar nog een kans maar het zal nooit meer worden zoals het was chaten is kei leuk maar wat heel belangrijk is eerlijk en open erover te zijn dat was de afspraak die wij samen hadden gemaakt want we zitten toch op een chat snapje...pffffffffffffff wat ben ik open moest het ff kwijt lucht wel op zucht!

hey boark het ga je goed en kijk regelmatig naar het forum of ik iets van je zie dikke kussssss
Citeren19.01.20060 likes
hey boark.
Heel jammer, maar je relatie gaat voor alles. Het bewijst maar weer eens dat je een pracht vent bent!
Wens jullie veel succes en mss tot horens.
kus cats. (je exje).

1

Adverteer hier