Citeren03.04.20070 likes
hah nou er stond een stoofie naast dus kon makkelijk van de stoel af

Advertise here!! |
Citeren03.04.20070 likes hah nou er stond een stoofie naast dus kon makkelijk van de stoel af ![]() |
Citeren03.04.20070 likes ![]() |
Citeren03.04.20070 likes hey, wat is flash en dinges? zou dat moeten downloaden vooraleer ik terug kan chatten maar lukt evenmin snik, pfffffffff ben precies ook niet de enige met die problemen tis weer iet raar .Dus al wie wel is binnengeraakt knap hoor maar hoe doe je dat dan helep ![]() |
Citeren03.04.20070 likes probeer het hier eens mee ?
http://www.adobe.com link werkt hier niet moet je de link ff copieren en in je internetbalk plakken groetjes shirley |
Citeren24.04.20070 likes nou wat ben ik blij dat jullie er ook last van hebben zeg.
dacht al dat er iets mis was met mijn pc. via explorer kan ik er niet opkomen, maar via fox wel. het enige nadeel van dat programma is dat ik geen kleuren kan kiezen of geen emoticons heb. ben toch benieuwd of er iets aan gedaan kan worden |
Advertise here!! |
Citeren24.04.20070 likes ik kan zo ook niet in de room komen,ik moet elke keer als naar binnen wil de bestanden verwyderen ![]() ga naar internet ,klik dan op extras en daar staan de bestanden tussen deze dan verwyderen ook de ofline aanklikken. succes ermee malle en iceke en hoplijk tot snel weer dikke kussssss peetje |