Citeren27.06.20060 likes
nee, we moeten geen doorscheuren hebben hoor. hahahahhaha

Advertise here!! |
Citeren27.06.20060 likes nee, we moeten geen doorscheuren hebben hoor. hahahahhaha ![]() |
Citeren27.06.20060 likes niet????
maare of ik nu in ut zeivakie sitof gewoon in de koffer, is evenveel gewicht hoor hahahaha! ![]() kusss kirsten! |
Citeren27.06.20060 likes zal wel ff over de indeling denken.hahaha ![]() |
Citeren27.06.20060 likes whahaha doe dat maar lampje hiihh, hoor ut wel van je...
kusss kirsten! |
Citeren12.07.20060 likes
nanc76
Hallo Nance, Nog steeds op zoek naar harde koffers? Ik heb nog twee bijna antieke koffers van leer (over ander materiaal) afm. +/- 60 br en een wat grotere, is het iets voor je. Prijs nader overeen te komen. Groetjes, Nieuwsgierig. |
Advertise here!! |
Citeren12.07.20060 likes tjee nieuwsgierig, bijna antiek....durf je daar nog geld voor te vragen?????sow....
zitten er geen motten in??? gr. jeanette |
Citeren13.07.20060 likes Hahahahahaahhahahaha
Zeg nieuwschierig..... ik geloof dat onze Nance ze graag gratis wilt..... Uhhhhh by the way ..... mi rei de los besos........ zullen we samen de koffer in duiken??????????? for you...... xxxxxxxxxxx+x+x+x+x+xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ![]() |
Citeren13.07.20060 likes hahaha hoe weet jij dat ik "mi rei de los besos" ben?
natuurlijk moepie gaan wij samen de koffer in!! for you to...... xxxxxxxxxxx+x+x+x+x+xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx+ XXX ![]() |
Citeren14.07.20060 likes Krijg t wel spaans benauwd Timmy, in die koffer... ik zet m even op een kiertje ![]() Volgens mij ben mn koffer voorbij gelopen.... ![]() xx+xxxxxxxx+xxxx |
Citeren14.07.20060 likes Nou ik heb die koffer inmiddels opengerukt hoor..... wat een hitte en dan vanaaf ook nog naar t paaldansen kijken......dan is de hitte natuurlijk helemaal ondragelijk ![]() |