Citeren07.08.20060 likes
Heerlijk espasa. hahahahha.
En alles is mogelijk.
Hey espaas we hebben nog geen namen
En alles is mogelijk.
Hey espaas we hebben nog geen namen

Advertise here!! |
Citeren07.08.20060 likes Heerlijk espasa. hahahahha.
En alles is mogelijk. Hey espaas we hebben nog geen namen ![]() |
Citeren07.08.20060 likes ja daar heb je gelijk in.. pfff moeten we nog nadenken ook.... t was netzo rustig met onze stille boys
met dat ritsje, lamp, moet je wel uitkijken dat die haren er niet tussen komen ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.08.20060 likes goh jullie sijn hier owk nog!!!
kuss kirsten! |
Citeren07.08.20060 likes jajaja Kirsten. het gaat maar door en jij zit nog steeds in het zijvakje ![]() |
Citeren07.08.20060 likes nog steeds!!! geen wonder dat je dacht dat ik er was bezweken hahaha! mag ik er un keertje uit?
wordt ondanks het gaatje wel een beetje benauwd hoor!!! kusss kirsten! |
Advertise here!! |
Citeren07.08.20060 likes hahahahaha oke..... we verlossen onze kirst .... hoop dat t ritsje niet dichtgeroest is....
je blijft wel van onze poppen af he kirst??? ![]() ![]() ![]() Je mag er natuurlijk wel naar kijken hoor..... en af en toe aan die haren trekken ook.... ze geven nl geen kik ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.08.20060 likes hahah die poppen blijf ik wel van af hoor hahahaha!
maarre ik krijg het ritsje idd niet meer open!!1 help je me ff? kuss kirsten! |
Citeren08.08.20060 likes oooooh hup kirst.... t ritsje is open meid..... kom dan maar even bij ons op adem (voor 1 keertje dan he....) ![]() ![]() hoe vind je onze boys???? Aardig he.... daar hebben lamp en ik nooit woorden mee en ze luisteren zo heerlijk... ![]() ![]() |
Citeren08.08.20060 likes Het zijn heerlijke boys espasa ![]() ![]() Ok ritsje van Kirsten mag open maar niet aan onze jongens zitten hoor want dan word ik jaloers. hahahhaa |
Citeren08.08.20060 likes nou... lamp aan die haren mag ze wel wat trekken toch???
als ze onze boys maar niet lek trek ... Lekker rustig he lamp.... volop genieten in stilte.... ![]() ![]() ![]() ik vind trouwens wel dat ze wat naar plastic ruiken ![]() |