Citeren27.06.20060 likes
koopie he? Met zn allen in de harde koffer.... je gaat toch wel mee he??? Hoe meer zielen hoe meer vreugde 

Advertise here!! |
Citeren27.06.20060 likes koopie he? Met zn allen in de harde koffer.... je gaat toch wel mee he??? Hoe meer zielen hoe meer vreugde ![]() ![]() |
Citeren27.06.20060 likes ik ga zeker mee. haha. waar zullen we terecht komen? ![]() |
Citeren27.06.20060 likes Mmhhhhh we kunnen in de koffer een venstertje maken... alhoewel dan is t natuurlijk niet helemaal meer een harde koffer ![]() |
Citeren27.06.20060 likes Nee, het moet echt een. ![]() Ze gooien anders zo hard met ons. Ze knallen je zo het vliegtuig in. hahahhaha ![]() |
Citeren27.06.20060 likes Ja daar heb je gelijk in. Als er maar geen scheurtjes in ons komen ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren27.06.20060 likes maar dan kunnen we wel tussen die scheurtjes kijken waar we zijn espasa. haha. Van wie lenen we die koffers dan? van Nance maar? die gaat er 2 kopen . Moet wel want ze heb ze nodig. ![]() |
Citeren27.06.20060 likes hahahahahah ja das een goed paln, die koffers lenen we weer van Nance, moeten wel harde zijn hoor ![]() ![]() |
Citeren27.06.20060 likes whahaha gaat goed hier hihihih!
maare nance waarvoor neem je niet gewoon tassen mee??? gewoon die lekker volproppen en dan heerlijk alles gekruekt erweer uit halen en alles weer bij elkaar zoeken als je trug gaat naar huis! hmmm heb nu al zin in de vakantie ahahhaa! kuss kirsten! |
Citeren27.06.20060 likes ja dat zei ik ook al kirsten, gewoon rugzak mee... Anyway, die harde koffers nemen Lampje en ik al mee incl onze opblaasbarman en boer....
Hmmmm krijg ook al wel zin in de vakantie zeg. Nu maar hopen dat lamp niet de cijfercode vd koffers vergeet ![]() |
Citeren27.06.20060 likes precies espasa.die koffers pikken ze niet meer van ons af. hahaha ![]() |