Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

kletshuwelijk:)

Advertise here!!

Citeren11.01.20070 likes
Zou hem niet gebruiken snuff, de laatste die het wel gebruikt heeft zit nu na een jaar nog met jeuk en bultjes en volgens de artsen zal het ook wel niet meer overgaan.
Citeren11.01.20070 likes
Oooohhh maar tegen de tijd dat ie nodig is, moeten we een nieuwe aanschaffen omdat deze dan niet meer bruikbaar is
Citeren11.01.20070 likes
Mram komkommer in laatje???

Baal wel dat ik weer eens een trouwerij heb gemist hier zo

Maar bruid en bruid van harte gefeliciteerd hoor en lebberendsmakkkkkkkkkkkkkkkkkk

Groetjes Tess xXx
Citeren11.01.20070 likes
nou kusssssss en van harte meidenveel geluk maar TOCH wil ik graag weten WAT O WAT ligtin mram haar LAATJE heb al IDEE eigelijk hihihihihihihikusssssss wilma
Citeren11.01.20070 likes
Hee.. leuk leuk.. Natas en ik hebben mensen op ideeën gebracht hier..
De klets zou inderdaad een eigen trouwkamer en zo moeten hebben..
Die euuhh site viel ook tegen he?
Gefeliciteerd jullie.. have fun en more fun
Enneehh.. laadjes en zo is erg privé he? ik wil niks weten hoor.. ik zie niks, ik hoor niks

Advertise here!!

Citeren11.01.20070 likes
Gefeliciteerd..
Have Fun Together..

Kusssssssssssssssssss Lau..
Citeren11.01.20070 likes
Oeeeeeeeeee.....2 vrouwen die met elkaar getrouwd zijn....nice

Maar alle gekheid op een stokje, beseffen jullie wel dat jullie het eerste lesbische paar zijn op kletsen?...Wens jullie een gelukkig en lang leven toe, met veel geluk, en zalige liefde voor elkander!!!!!

Jaco XXX
Citeren11.01.20070 likes
mram en snuf

ik wens jullie veel geluk en heel veel liefde voor elkaar. van harte gefeliciteerd

groeten

toska

nb : hebben jullie nog bruidstaart over ? lust ook wel een stukje
Citeren12.01.20070 likes
hey te gek bij deze nog van harte wij wensen jullie saampies echt alle liefde van de wereld

en euhhhh......... dames ik(peetje) heb nog wel komkommers voor jullie ,heb ze zelf toch niet meer nodig

wie zouden het volgende paar zijn die gaat trouwen op kletsen????? ;)
kussssssssss ron en peetje
Citeren12.01.20070 likes
Hartelijk gefelicitaart

ik voel een liedje opkomen...............♪.♪...zie ginds komt de bruidstaart uit kletsen weer aan, hij brengt ons sint slagroom ik zie hem al staan, hoe huppelt het paartje de room op en neer, hoe whahahaaien de komkommers al heen en al weer !

hyperdepip

Adverteer hier