Citeren27.04.20090 likes

Advertise here!! |
Citeren27.04.20090 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.04.20090 likes wie jij bentt????......volgens mij ben je bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.04.20090 likes een hele goeiemorgen lieve butter, ik wil je dag goed maken, dus zeg ik het nogmaals, je bent een vrouw uit duizenden, en zo leuk, mooi, lief, gezellig en een lekker ding.................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() By the way, jeems uit bed gevallen??? hahahahhahaha |
Citeren28.04.20090 likes haha bed is uit mij gevallen bonn....... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.05.20090 likes julllie blijven echt deugnieten en krijgen er echt geen genoeg van he deugnieten wacht maar tot de volgende keer dat ik jullie eens in echt zie dan krijgen jullie met de vliegenmepper en ron heeft die al gehad grrrrrrrrrrrrrrrr o_- |
Advertise here!! |
Citeren09.05.20090 likes kom maar op.... al mep er er flink op los. blijf je een lekker ding vinden .... ![]() ![]() ![]() ![]() |