Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

kletsen.com chat tijdelijk niet bereikbaar (update: Chat weer bereikbaar)

Advertise here!!

Citeren14.04.20110 likes
Was ik al bang voor Wilma... dus ik zit al op mijn eigen pc te kijken
Citeren14.04.20110 likes
ik zit ook via firefox hier en heb totaal geen problemen
Citeren14.04.20110 likes
Denreeee help!!!
Heb flash ook al verwijderd, java verwijderd... cookies e.d. verwijderd... pc opnieuw opgestart, flash geinstalleerd, java geinstalleerd... en nog.. wit chatscherm

Straks verder kijken, nu eerst werken... maar als iemand een idee heeft... graag (hoef ik niet mn hele pc te ontleden en hard na te denken )
Citeren14.04.20110 likes
Hoihoi,

Ik heb afgelopen nacht de chat server verhuisd naar een nieuwe server en daarbij is dus ook het ip adres veranderd.

De chat is getest met

Windows XP:
IE 8.0
FF 3.6.16
Opera 11.10

Windows vista
IE 8.0

Windows 7:
IE 8.0
FF 3.6.13

OS X 10.6.7:
FF 4

Indien je niet binnen kunt komen zal dit hoogst waarschijnlijk komen doordat je pc bestanden uit cache gebruikt, met daarin de verkeerde locaties.

Tijdelijke bestanden dus verwijderen. Het is best is om al je browsers te sluiten, nieuwe browser openen, tijdelijke internet bestanden verwijderen en pas daarna naar de chat te gaan.

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
Citeren14.04.20110 likes
Ik heb zo'n beetje alles verwijderd / geleegd en nog meer dan dat... ik gebruik Firefox 4.0 (is nieuwste) en IE 8 maar niks... hij wilt gewoon niet.
O ja en ik draai Vista...

Ik zoek nog even verder (op mn minilappie met XP doet hij het idd wel)

Advertise here!!

Citeren14.04.20110 likes
verwijderd... al opgelost de opmerking die hier stond.... (problemen op mini lappie waren doordat hij erg druk was met van alles)
Citeren14.04.20110 likes
Kom dr ook met windows vista IE 8.0 niet op hoor Denre.. dus ik weet niet wat bij jou dan anders is als bij mij...
Citeren14.04.20110 likes
Ik kom er ook nog steeds niet op, terwijl ik zowel van IE, FF, Flash en Java de nieuwste versies heb en ik toevallig GISTEREN nog met hulp van PC Hulpijn, mijn complete PC en Windows succesvol heb laten checken. Toen ik vannochtend (en tot nu toe nog steeds dus) niet op de chat kon komen heb ik dit allemaal meteen weer opnieuw gedaan. Mallwarebytes en Spy Bot hebben m'n PC WEER compleet gescand en beiden niets gevonden. Add Aware ook niet. En CC Cleaner heeft 69=80 MB verwijderd. Maar NOG kom ik er nog steeds niet op..
Citeren14.04.20110 likes
Klopt Bas, Denre is er druk mee bezig, we proberen van alles (hij voert uit, ik probeer het dan weer )

Dus nog even geduld aub....
Citeren14.04.20110 likes
Hulpijn.. Grappige typfout! Moest natuurlijk PC Hulplijn zijn

Adverteer hier